8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    gandrea

viewer voor Power Point

Ik ben op zoek naar een Power Point viewer voor Mac OSX. Bestaat dat en zo ja, waar kan ik dat vinden (ik wil niet Mac Office downloaden).

Gijs Andrea

Bijdrager
    computer space

Keynote?

Of PDF-je maken en beamen met Reader

Bijdrager
    iSander

Je kan ook gewoon NeoOffice downloaden (is gratis! en dus legaal!) Dan kan je in een wip alle office documenten openen, bewerken, opslaan,…

NeoOffice

Of

Als je X11 geïnstalleerd hebt staan of gaat/wil installeren kan je OpenOffice.org draaien. Ook geheel gratis en legaal. En je kan er ook alles mee wat een Microsoft Office kan.

OpenOffice.org

En als je X11 nog niet staan hebt …

X11

Bijdrager
    Oppie

Ook voor OS 8/9 heeft MS een Power Point viewer gemaakt die volgens mij nog wel ergens in de krochten van de MS website te vinden en te downloaden is; deze werkte bij mij prima in de classic omgeving van OS X.

Bijdrager
    Erik Joling

Microsoft levert op zijn website gratis viewers voor Word, Excel en PowerPoint! Maar helaas, draait alleen onder Windows (Bill is niet helemaal gek).
    Als je voor lief neemt dat geen enkele animatie werkt en veel plaatjes niet getoond worden, dan is NeoOffice/J een goed alternatief.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

icWord zou het moeten doen.
    Het is wel betaalwaar.

Bijdrager
    Erik Joling

Nog even verder gezocht: de Microsoft PowerPoint 98 Viewer kan je hier downloaden (6,2 MB). Zal wel onder Classic werken.

Bijdrager
    Oppie
    ”Erik

Zal wel onder Classic werken.

Zoals ik al eerder schreef: dat klopt!:wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.