10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinnitej

Videostream via iTunes na convert Subler doet het niet

Hallo beste mensen,

Onder gedownloade films (.mp4) voeg ik ondertitels (.srt) toe met behulp van Subler. Dan kan ik deze films gewoon bekijken via iTunes op mijn Mac of via VLC etc etc.

Ik wil die films dan echter graag via mijn Apple TV 3 kijken via iTunes (want dat levert de beste kwaliteit op mijn tv). Maar de film buffert echter niet. Het ligt sowieso niet aan het internet, want als ik het via Airplay doe, werkt het wel (alleen dan met slechte kwaliteit).

Weet iemand hoe ik het werkende kan krijgen?

Bij voorbaat dank.

Bijdrager
    Beech

Al op dit onvolprezen forum gezocht ?

Bijdrager
    Richard74

Dat forum heeft volgens mij niet veel met dit probleem te maken maar goed. Ik weet niet of het toeval is maar ik keek zojuist de nieuwste aflevering van The Walking Dead nadat ik de mkv file had omgezet via Subler. Het beeld haperde af en toe een beetje maar ik weet niet zeker of dit aan Subler ligt. Zal ik morgen even testen.

Moderator
    unSOUND

Deed de MP4 het wel via iTunes vóór je hem in Subler gooide ? Meestal als iTunes of de AppleTV een H.264 film niet ( goed ) speelt komt het door het H.264 profiel, wat dan te hoog is.

Bijdrager
    Vinnitej

Ja unSOUND, dit is zekerweten het geval. Hoe zou ik dit op kunnen lossen?

Bijdrager
    Vinnitej
    unSOUND op 15 oktober 2013

Deed de MP4 het wel via iTunes vóór je hem in Subler gooide ? Meestal als iTunes of de AppleTV een H.264 film niet ( goed ) speelt komt het door het H.264 profiel, wat dan te hoog is.

Ja dit is zeker weten het geval. De mp4 draait wel gewoon zonder hem door Subler te halen. Alleen dan mis ik de subs. Hoe zou ik dit op kunnen lossen?

p.s. excuus voor 2 posts

Moderator
    unSOUND

Laat je Subler ook een AAC audiospoor maken ? Soms werkt alleen AC3 niet in een M4V bestand. Dan kun je het AC3 spoor omzetten naar een AAC spoor, of ( met de laaste versie van Subler ) ook kiezen voor “AC3 + AAC”…

Bijdrager
    Vinnitej
    unSOUND op 15 oktober 2013

Laat je Subler ook een AAC audiospoor maken ? Soms werkt alleen AC3 niet in een M4V bestand. Dan kun je het AC3 spoor omzetten naar een AAC spoor, of ( met de laaste versie van Subler ) ook kiezen voor “AC3 + AAC”…

Het audiospoor is sowieso AAC van de film. Het ligt aan iets tussen iTunes en de Apple TV, op m’n mac speelt ie hem gewoon af. Alleen als ik dan overschakel naar Apple TV buffert hij niet, en gebeurt er gewoon niks.

Moderator
    unSOUND

En als je anderson werkt ? Dus niet vanuit iTunes naar de AppleTV sturen, maar op de AppleTV door de films in iTunes bladeren en daar starten ?

En soms gewoon even op de botte manier iTunes afsluiten, AppleTV herstarten en nogmaals proberen…

Bijdrager
    Vinnitej

Ook niet..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.