18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    thomas1998

Video's downloaden van youtube naar MP3

Hoi,
    Ik zou graag video’s downloaden van youtube en omzetten naar MP3.
    Iemand een idee met welk programma dat kan??
    groetjes Thomas

Bijdrager
    Hansi2124

Dus je wilt video naar muziek omzetten? Of het geluid van de video naar muziek in mp3?

Bijdrager
    thomas1998

Ik wil gewoon video’s van youtube downloaden en omzetten in MP3 formaat

Bijdrager
    mowat

Je kan de video’s met safari downloaden ( via venster/activiteitenoverzicht het grote bestand , meestal 5-15 MB aanklikken en downloaden) en dan die FLV omzetten in een MP3 .
    Ik gebruik daarvoor op mijn iMac het gratis progje iExtractMP3 , dat zet de FLV vanuit youtube om in een mp3.
    Wel even opletten , de nieuwe versie van iExtractMP3 , is wel betalend , klein bedrag dacht ik. En ik dacht dat die nieuwe omzette naar een ander muziekformaat ,M4a of zoiets dacht ik , maar dat kan je ook weer wel omzetten in iTunes.
    Dus voor gratis moet je wel zien de oude versie ( ik gebruik 0.3.1) te vinden.
    Werking is heel eenvoudig. FLV inslepen ,en extract en je hebt 2 files , een FLV en een MP3.

Je kan het ook rechtstreeks vanaf Youtube :ga naar het nummer waar je een MP3 van wil hebben/ tik pwn voor de naam youtube in de url en enter. Kies dan voor “save the video as an MP3 audiofile / vervolgens klik op use one of : online-converter /klik op convert file/ wacht nu even (hangt af van de grootte) , verder niets invullen of aanklikken. / als de versie gebeurt is klik dan in het downloadvenster op “save file” + OK/
    Je hebt nu rechtstreeks je MP3

Bijdrager
    thomas1998

Maar hoe download je dan via safari? ik zie negens download staan.

Bijdrager
    mowat

Als je op die lijn in het activiteitenoverzicht ( het grote bestand dus) klikt ( of dubbelklikt ?) dan wordt het FLV bestand automatisch gedownloaded. Je zal dan weldat downloadvenster zien verschijnen.

Bijdrager
    youp.c

gewoon via http://www.video2mp3.net/ of nog makkelijker met safari plugin FastestTube, welke gewoon een extra knop toevoegt maar deze kan jammergenoeg alleen downloaden naar videoformaten

Bijdrager
    thomas1998

nee er gebeurt niks.
    Is er geen programma daarvoor?
    Zoals DVDvideosoft? maar dat is voor windows.
    BV: je url kopieeren en plakken en op download klikken.

Bijdrager
    thomas1998

Sorry maar ik ben nog niet heel goed met mac.
    Ik ben 13 en heb een eigen macbook pro gekocht.
    en altijd vertrouwd met windows dus:)

Bijdrager
    mowat

Als je op die lijn in het activiteitenoverzicht ( het grote bestand dus) dubbelklikt als het volledig geladen is dan wordt het FLV bestand automatisch gedownloaded. Je zal dan wel dat downloadvenster zien verschijnen.De download komt normaal op je bureaublad met de naam videoplayback. Je moet het dan even een naamgeven en de extensie .flv toevoegen.
    Als het niet op je bureaublad komt dan kan je dat aanpassen in safari/voorkeuren/algemeen/ locatie gedownloade bestanden , en daar kies je dan voor bureaublad. Je kan het natuurlijk naten komen waar je dat het handigste vindt , maar in vind het bureaublad handig om onmiddellijk naam en flv toe te voegen.

Bijdrager
    youp.c

zoals ik al zei kijk eens naar http://www.video2mp3.net dat is een kwestie van url plakken, wachten en downloaden maar, werkt ook op ps3, telefoon, ipad, enz.

Bijdrager
    edonk
    youp.c op 26 maart 2011

met safari plugin FastestTube, welke gewoon een extra knop toevoegt maar deze kan jammergenoeg alleen downloaden naar videoformaten

FastetsTube werkt (verlopig?) niet meer, zie topic

Bijdrager
    T00N

op http://www.keepvid.com moet je de video link invoegen en dan kan je kiezen: “download mp3”. 3 minuten downloaden en dan heb je hem.

Bijdrager
    Yggdrasil
    thomas1998 op 26 maart 2011

Hoi,

Ik zou graag video\’s downloaden van youtube en omzetten naar MP3.
    Iemand een idee met welk programma dat kan??
    groetjes Thomas

http://www.zamzar.com/url/

Ga gewoon naar deze website: copy/paste je URL en plaats hem in het vakje.
    Vervolgens vul je in welk formaat je wilt (.mp3) en geef je je e-mailadres (wordt niet gebruikt buiten voor die website).
    ± 1 tot 5 min. later krijg je een e-mail met een downloadlink. Dan kun je de .mp3-file gewoon downloaden. Geen extra software nodig!:) Ik doe het al jaren op die manier.

Bijdrager
    thomas1998

Hartelijk dank allemaal!
    dit werkt goed!

Bijdrager
    Tigertail

Ik doe het meestal met dit programma

Bijdrager
    macses

ik gebruik iTubeX

Bijdrager
    JMjc

free online youtube to mp3 converter http://www.vidm8.com .- convert videos to mp3, mp4 (iphone), webm, ogg
    support facebook, youtube, dailymotion, vimeo…. no ads and no pop-ups:)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.