8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    larsie188

video's apple.nl

halllllooooo!

ik heb een MacBook Pro (2010).
    ik wil zo net na de keynote van Steve Jobs die filmpjes op apple.nl wel eens bekijken.
    het punt is dat de video’s het niet doen, ze blijven eeuwig laden, heeft iemand misschien een idee wat ik verkeerd doe of wat het probleem kan zijn?

Larsie188

Bijdrager
    Hanhart

Ik vermoed dat er wereldwijd heel veel mensen het filmpje proberen te bekijken. Dit kan zorgen voor serieuze ‘lag’. Probeer het morgen nog eens. Dit is al vaker voorgekomen met Apple Keynote filmpjes.

Bijdrager
    hansiedejong

Probeer apple.com

Bijdrager
    1984

Bedoel je deze filmpjes http://www.apple.com/nl/macosx/whats-new/#video-lion …..altijd hetzelfde of ze het nu over een G3 of osx Lion altijd te mooi voor waar te zijn, zoals de promotie van de G4 Cube tja en hoe verliep ook alweer met de cube?

Bijdrager
    PB

In de voorkeuren van Safari, onder het kopje ‘Extensies’ zou je wel eens de ‘DivX plus web player html 5’ kunnen hebben. Schakel die eens uit en start Safari opnieuw, je zult zien dat de filmpjes het nu wel doen.

Bijdrager
    BJVR

Hoe kun je eigenlijk zo’n video Downloaden van de Apple site?

Normaal druk je dan op CMD+ALT+A en dan CTRL+CMD+click op het bestandje maar dat werkt nu niet.

Bijdrager
    larsie188

dankjewel PB, het werkte

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.