10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    block

Videomateriaal downloaden (legaal/gratis)

Weet iemand waar ik voor een presentatiefilm beeld/video materiaal kan downloaden om te gebruiken/monteren in een filmpje die wij gaan gebruiken als ondersteuning van onze presentatie?

alvast bedankt!

Bijdrager
    bonjorno

Ik weet het niet maar ben wel benieuwd…..

Bijdrager
    MJ
    Bijdrager
    Julius de Vries

Ik heb van Google Video ooit eens een paar filmpjes gebruikt voor een schoolproject, een iMovie-film. Maar toen ik het laatst nog een keer zo’n filmpje nodig had voor zo’n project wist ik echt niet meer hoe ik die filmpjes ooit heb gedownloaded. :?

Dus als iemand het nog weet? :sealed:

Bijdrager
    dame.blanche

Ik zou ook zeggen Google Video… Maar sinds paar maanden is dat idd niet meer mogelijk…
    (beuh)

Zelf iets filmen?:)

Inactief
    Anoniem
    ”Julius

Maar toen ik het laatst nog een keer zo’n filmpje nodig had voor zo’n project wist ik echt niet meer hoe ik die filmpjes ooit heb gedownloaded. :?

Zoek het .flv bestand in Safari -> Venster -> Activiteitenoverzicht en Alt + dubbelklik erop. Dan wordt het .flv-bestand op je Bureaublad gedownload. Vervolgens mik je het op iSquint en maak er een QT-filmpje van.:wink:

Bijdrager
    dame.blanche

Morgen eens testen… *evil grin*

Thx Zakske!!

Bijdrager
    Julius de Vries
    ”Zakske”
    ”Julius

Maar toen ik het laatst nog een keer zo’n filmpje nodig had voor zo’n project wist ik echt niet meer hoe ik die filmpjes ooit heb gedownloaded. :?

Zoek het .flv bestand in Safari -> Venster -> Activiteitenoverzicht en Alt + dubbelklik erop. Dan wordt het .flv-bestand op je Bureaublad gedownload. Vervolgens mik je het op iSquint en maak er een QT-filmpje van.:wink:

Kan ook:) , maar heb het toen wel anders, op een makkelijkere manier gedaan:? . Maar toch bedankt :finderoud:

Inactief
    Anoniem

De meeste filmpjes bij Google Video kon je eerst gewoon downloaden door op “Download for Windows/Mac” te klikken. Nu krijg je als je daarop klikt een heel klein bestand dat je met de Google Video Player kunt afspelen. Dit is gewoon een verwijzing naar een stream… de file komt niet meer op je hd te staan.

Met bovenstaande truc kun je hem wel downloaden. :innocent:

Bijdrager
    Julius de Vries
    ”Zakske”

De meeste filmpjes bij Google Video kon je eerst gewoon downloaden door op “Download for Windows/Mac” te klikken. Nu krijg je als je daarop klikt een heel klein bestand dat je met de Google Video Player kunt afspelen. Dit is gewoon een verwijzing naar een stream… de file komt niet meer op je hd te staan.

Met bovenstaande truc kun je hem wel downloaden. :innocent:

Ja, dat was het inderdaad. Nou ja zo werkt het gelukkig ook.:D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.