4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

Videokabels bij dealextreme voor iPod

Heeft er iemand ervaring met videokabels voor iPod bij dealextreme? Ik zie er wel 10 verschillende staan in de prijs van 3,5dollar tot 22 dollar. Sommige hebben ook RCA chip. Deze zijn duurder, heeft dat voordelen. Mijn iPod touch is jb maakt nog uit in betrekking tot de RCA chip? Kunnen deze kabels ook op de iPad? Ook jb trouwens!

Hoe is de levering van DX? (op tijd, juiste artikelen?)

Bijdrager
    Thoomas

De levertijd bij DealExtreme is ongeveer 2 weken. Het duurt een week voordat ze de bestelling hebben verzonden, en dan nog een week totdat de bestelling aankomt. Bij mij heeft de levertijd tot nu toe gevarieerd van 8 dagen tot anderhalve maand (product was niet op voorraad, terwijl dit wel was aangegeven). 80% is gewoon 2 weken.

Standaard werken de goedkope videokabels niet voor de iPod/iPad. Je moet je iPod/iPad jailbreaken, en dan Resupported installeren. Dan werkt alles prima. Werkt mij mij ook met mijn kabel van 5 euro.

Bijdrager
    thomth

Werkt resupported ook als de kabel alleen voor os 2.2.1 is en niet voor hoger dan 3.0?

Bijdrager
    Thoomas

Voor zo ver ik weet wel, mijn kabel heb ik in 2008 gekocht, dat was voordat OS 3.0 uitkwam.

Maar let op, Resupported werkt alleen voor versie 3.1.3 of lager, iOS 4 wordt niet ondersteund. Voor iOS 4 kan je TVOut2 proberen (ook via Cydia).

Indien je OS 3.1.3 of lager hebt, kan je ook gratis zo’n hack (van Resupported) uitvoeren:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.