8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Hanhart

Videogeheugen nieuwe powerbook

Ik ben van plan om een Powerbook G4 12″ te kopen. Nu vind ik het wel jammer dat er maar 32MB videogeheugen inzit ( ik zou liever een 15″ of een 17″ hebben maar ik ben ook maar een student die er voor moet werken hé :( ) Nu ja dus mijn vraag is; kun je eigenlijk de 3D kaarten in de powerbooks vervangen?

Bijdrager
    Granny Smith

ik dacht van niet … omdat alles op elkaar is afgestemd … en indien het kan moet je nog ergens een latop kaart kunne kopen en die heb ik nog nergens te koop gezien … en zelfs als je dat gevonden hebt blijft de vraag: “wie gaat het doen? jij? wat met de garantie dan?”

Waarom wil je eigenlijk meer? Ik heb er 8 op dit moment … genoeg voor gebruik en films te spelen (games? … das wat anders … maar daarvoor is een desktop beter)

Bijdrager
    Hanhart

Eigenlijk wil ik niet meer maar ik vroeg het me af. Ik zal het zeker gebruiken voor films te bekijken. Ik zelf speel wel wat games maar niet om te zeggen heel heel veel. Dus ja bedankt voor de raad.

Bijdrager
    eiko

ik zelf heb een 12″ powerbook, en maaak er zelfs 3d animaties op met maya, en dat werkt prima,. ik vind het echt een super ding, lekker klijn, en je kan er alles mee, ik heb thuis ook een g4 staan met 2 studio display’s, maar sinds ik m’n powerbook heb werk ik daar meer op, het is gewoon zo’n handig ding, ik lig vaak gewoon op m’n bed met dat ding op m’n buik, of ga in de tuin werken als het mooi weer is. gewoon kopen dat ding, ik vind hem echt superrrrrr

Bijdrager
    Hanhart

OKIDOKIE :D :P

Bijdrager
    Murfel

Studenten kunnen ook investeren hoor, een 15″ superdrive kost nu ook de wereld niet. Ik heb 22nachten gewerkt in een fabriek en heb daar 2000 euro mee verdiend. De andere 700 euro zijn gesponsord door mijn oudjes (waarvoor hun oneindige dank !!)

Waar een wil is, …

:apple:

Bijdrager
    Bigs

Waarom heb je meer dan 32mb videogeheugen nodig als je alleen films kijkt? Ikke niet snap:)

Bijdrager
    Hanhart

Ik zal niet alleen films bekijken maar ook wel eens een game spelen. En da game-industrie evolueert zeer rap tegenwoordig heb je voor sommige games 64 mb ram nodig.:?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.