5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    sedikit

"Videoformaat of MIME type wordt niet ondersteund"

In Firefox (27.0.1) krijg ik sinds vandaag, als ik op het internet een filmpje wil zien, de melding “Videoformaat of MIME type wordt niet ondersteund”, en kan derhalve dat filmpje niet zien.
    Hoe kan ik dat verhelpen?
    Alvast mijn grote dank!

Bijdrager
    KarelWillem

Open Safari, of een andere browser, en bekijk daarin dezelfde film.

Werkt het dan wel?

Bijdrager
    sedikit

In Safari doet de film het wel. Kan het iets met javascript te maken hebben?

Bijdrager
    wouter57

Ik ken het probleem en dat los je op als je DIVX download. Sluit Firefox daarna af en start opnieuw vanwege de plugin die dan pas word ingeschakeld.

Bijdrager
    sedikit

@wouter57,
    Bedankt! Vergat te melden dat mijn Firefox ook andere problemen had. Via Time Machine een aantal Firefox-bestanden teruggehaald. Ik zat ook in die richting te zoeken. Op sommige sites kreeg ik ook de melding dat de Flash Player het niet meer deed:
    -Flash Player Uninstall, daarna herinstallatie
    -Verder in Firefox/extra/Add-ons/Plug-ins DivX Plus Web Player, Silverlight Plug-in en Shockwave Flash op “altijd activeren” gezet.
    Waar het nou precies aan gelegen heeft, weet ik ook niet, maar alles doet het weer!
    OPGELOST dus (Bug: kan dit niet in de titel zetten. Bugs duren hier al een jaar. Tijd voor diepe schaamte….)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.