5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    imacmezan

video_TS naar divx of avi met behuod van ondertiteling

ik heb hier een video TS map ( gewoon van een dvd) .

ik kan die prima afspelen met vlc door de map op zijn icoon te laten vallen maar dat neem net iets te veel schijfruimte in.

weet iemand een mogelijkheid om deze film om te zetten naar bvb dixx, mov maakt niet uit met behoud van nederlandse onder tittelng met ffmpegx lukt het me neit de ondertitteling te behouden .

dank voor u antwoorden

Bijdrager
    mereltje

DVD2oneX, te downloaden bij versiontracker. Hierbij kan je zeggen hoe groot het mag worden en welke subtitles je wilt behouden.

Bijdrager
    imacmezan

thanx ik zal het proberen

edit : op versiontracker zie ik alleen een update … waar is de goed versie dan ?:x

Bijdrager
    imacmezan

ik heb ze al gevonden maar dvd2one zegt dat het beveiligde data heeft gevonden en die niet kan coderen je mag toch voor eigen gebruik een kopie maken ??? maar dat lukt niet of moet ik de hele versie kopen voor dit kan ???

Bijdrager
    mereltje

Ik maak – puur voor eigen gebruik uiteraard:wink: – eerst met dvdbackup (download.com) een kopie op mn harde schijf, hierbij kan je zeggen dat ie de beveiliging eraf moet halen, en dan vervolgens met DVD2One een kleiner, handbaarder bestand en die brand ik met toast op een dvd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.