15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    rjmeijer

Video plaatsen op mijn Ipad2

hoi

misschien is het al voorbijgekomen maar ik begin zo langzamerhand maf te worden van mn Ipad;
    dat ding speelt een hoop files niet af etc etc.

Nu wil ik graag een film van avi formaat naar mn ipad 2 plaatsen. Nu ben ik erachter dat dat dus niet zomaar kan.
    De film is omgezet naar een .mov formaat en dat zou moeten kunnen echter HOE krijg ik die film op mn ipad?

Bedankt voor jullie hulp!

Grtz rogier

Bijdrager
    Mcp1990

Je kan avplayer kopen in de iTunes store en je kan als afspelen op de iPad

Bijdrager
    rjmeijer

ja maar hoe krijg ik een video op de ipad?

Bijdrager
    Sanjeev

In Itunes kun je een “bijlage” toevoegen aan de App, dit zie je als je de ipad aansluit en naar het tab Apps gaat

Bijdrager
    Apple-TechKid

sleep je videos of films naar itunes sluit je iPad aan en ga naar het venster films vink het balkje ‘senchroniseer films’ en selecteer je videos of films

Geblokkeerd
    HereIsTom

De makkelijkste manier is om de App AVPlayerHD te gebruiken.
    Sluit je iPad daarna aan op je computer, open iTunes, klik links bij Apparaten op je iPad, ga naar Programma’s, scrol daar naar beneden, selecteer daar AVPlayerHD en voeg daar je films toe en synchroniseer daarna :thumbsup:

Hier kun je meer informatie vinden over de iPad.

Bijdrager
    janverweij

Ik gebruik zelf aceplayer, kan bestanden lokaal zetten, maar kan ook via smb browsen en afspelen

Bijdrager
    rjmeijer

all: dank voor de hulp. het is me gelukt. dwz……de film staat erop.

maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

het geluid doet het niet. Bij het origineel welke op mn laptop staat is het wel te horen.
    heb twee films geprobeerd en bij beide is dit het geval.

Ik heb het via de volgende weg gedaan:
    – eerst de avi omzetten naaar een quick time movie extentie en toen gesleept naar
    mn itunes. Film dus keurig terug te vinden op de ipad, zonder geluid.

wat nu?

Moderator
    unSOUND

Speelt de film op de computer wel met geluid ? En hoe heb je de film omgezet ? Gewoon de extensie veranderen werkt immers niet. ( en er zijn toch zat mensen die het proberen )

Bijdrager
    rjmeijer

de film speelde met geluid. de film is omgezet met avs video converter.

weet iemand hoe dit mogelijk is??

Bijdrager
    TheBigZ

Er wordt een audiocodec gebruikt die op je iPad niet ondersteund wordt.

Kon je nog iets instellen voor de audiocodec bij de conversie?

Moderator
    unSOUND
    rjmeijer op 19 mei 2012

de film speelde met geluid.

Bedoel je dan de film voor het omzetten, of de film die is gemaakt door avs converter ?

Bijdrager
    rjmeijer

de film deed het voordat ik het omgezet heb naar een apple formaat prima. Nu dur ook qua beeld maar geen geluid.

Ik heb geen audiocodec ingesteld en er werd niet om gevraagd.

tis toch niet normaal wat een moeite je moet doen om een simpele film af te kunnen spelen op een Ipad?? of ben ik de enige met dit probleem?

Moderator
    unSOUND

Ik denk dat je één van de weinige bent die AVS video converter gebruikt, de meeste hier gebruiken het gratis Handbrake hiervoor…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.