6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Farih

Video ontwerpen/bewerken

Hallo,

Ik ben momenteel bezig met een project waarin ik ook met videobewerking aan de hand moet. Zou iemand mij wellicht
    gratis software kunnen aanraden.

Hier een voorbeeld

http://www.dumpert.nl/mediabase/429201/9fa41ae9/kredietcrisis.html

Ik zou graag ook zoiets willen maken maar heb geen idee waar te beginnen.

Graag serieuze reacties

MVG

Bijdrager
    Demon Hunter

Dit is een motion graphic en wordt gemaakt met After Effects van Adobe, een gratis variant weet ik zo niet. Veel succes met leren, want dit maak je niet in een middag als je het nog moet leren, helemaal niet als geen achtergrond hierin hebt. Ik ben nu bezig met After Effects voor mijn opleiding, nu 5 weken les in gehad van een pro en veel thuisstudie gedaan en kan nu redelijk uit de voeten met de basis.

Bijdrager
    milann

Je kunt ook de trial downloaden van After Effects.

Bijdrager
    Magistic

Met Motion zou je zoiets ook kunnen maken, maar zonder enige ervaring op animatiegebied is dit zeer tijdrovend.
    Voor een beginner ben je per 5 seconden een paar uur of langer bezig om iets van die kwaliteit te maken.

Bijdrager
    MacApp

Haha, grappig: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=144407

Het is niet simpel. Ik een animatie maken voor mijn profielwerkstuk over pak hem beet 2 jaar en ben nu al een beetje begonnen met oriƫnteren op dat gebied. Het animeren zelf valt volgens mij redelijk mee, alleen het onderwerpen van alle graphics ervaar ik als erg erg erg moeilijk.

After Effects hoeft natuurlijk niks of nauwelijks iets te kosten:wink: Dan bedoel ik natuurlijk de studentenlicentie he.:P Als leermiddel raad ik de Lynda tutorials aan. Ze vertellen je niet echt wat alle knoppen betekenen maar de technieken worden best goed uitgelegd.

Bijdrager
    Patrock

Kijk sowieso even op Videocopilot

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.