7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

video naar ipad2.. probleem

Als ik vanauit itunes klik op mijn ipad (in linkerscherm) en dan in het menu naar “movies” ga krijg ik de strandbal te zien en loopt itunes vast. Bij “music” en de andere opties is dit niet het geval. Echter ik wil wat video’s gaan toevoegen om te syncen. Wat moet ik doen?

Een hard reset en dan opnieuw opstarten helpt niet. Als ik eerst rustig laat backuppen en syncen en pas daarna aanpassingen wil doen in welke video’s er gesynct dienen te worden ook niet.

Alvast dank

Bijdrager
    tarun

Kan je alle films (tab Movies) in iTunes bekijken? Het lijkt erop dat er eentje kapot is.

Bijdrager
    appleimacg5

Merk nu inderdaad dat als ik ook zonder ipad aangesloten te hebben klik op movies de boel vast loopt. Heb net in itunes ma in finder de moivies map gewist, maar de films die daar ins tonden blijven zichtbaar in itunes en ook na herstart itunes blijven z ezichtbaar als ik op movies klik. Daarna meteen crash itunes..

Bijdrager
    tarun

Als je in de Finder de films speelt, welke doet het dan niet?

Bijdrager
    ibobi

Als je je films gewist heb door via de Finder de map Movies in de iTunes library te wissen, blijven wel de verwijzingen bestaan die je ziet in iTunes. Je hebt dus wel verwijzingen, maar geen films meer, lijkt me.

Bijdrager
    appleimacg5

en hoe krijg ik de verwijzingen weg?

Bijdrager
    ibobi

Selecteren en dan backspace. Of naar de prullenbak slepen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.