9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    attilax

Programma om video's van internet te downloaden

Best Mac gebruikers,

Ik ben op zoek naar een programma voor mijn Imac om video’s te kopiëren (op mijn eigen harde schijf zetten) die ik soms tegenkom op internet van diverse sites. Niet het Youtube download programma want die download alleen van die site.
    Weet iemand waar ik zo’n programma kan downloaden en wat een beetje simpel werkt?

Alvast bedankt voor de reacties.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Wat voor video’s zijn het? Als ze Flash zijn kan je RealPlayer Downloader proberen. Als ze QuickTime zijn kan je ze met Quicktime 7 Pro opslaan. Of zijn het torrents? Dan kan je µTorrent of Transmission gebruiken.

Bijdrager
    attilax

Sorry, ik heb geen idee wat een verschil is tussen flash of QuickTime. Ik zie vaak op diverse autosites een video staan die ik graag zou willen kopiëren. Bijvoorbeeld op deze site http://www.roadandtrack.com/video/
    Misschien is het wel niet mogelijk om een video te kopiëren?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Dat zijn Flash video’s. Om die te downloaden moet je Realplayer installeren, en dan RealPlayer Downloader gebruiken.

Bijdrager
    attilax

Bedankt ik ga het meteen proberen.

Bijdrager
    Yaris

Rechtsklik op het filmpje dan zie je ‘Adobe Flash Player’ staan.

Bijdrager
    Yaris

Rechtsklik op het filmpje, dan zie je ‘Adobe Flash Player’ staan.

Bijdrager
    prullenbak

Ik was altijd best wel fan van evom

http://thelittleappfactory.com/evom/

Maar die doet het bij youtube niet meer, ofzo…helaas. Misschien bij jouw site wel?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

En in Safari klikken op het menu Venster -> Activiteitenoverzicht, dan in het lijstje de video opzoeken (dat gaat het grootste bestand zijn) en met de ?-toets ingedrukt dubbelklikken op de naam werkt niet?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.