12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    SvS

Video Handbrake instellingen subtitles en Apple TV

Hallo!

Beschikbare samenstelling:
    Apple TV 3
    Infuse Pro 3 op iOS
    NAS syncology

Infuse werkt prima.
    Films zijn eerder omgezet door Handbrake naar MKV en MP4 bestanden. Met optionele NL ondertiteling.
    Maar je voelt t al, Apple TV kan geen ondertiteling afspelen, de foutmelding krijg ik bij Infuse Pro. En we hebben het echt nodig wegens auditieve beperking. We kunnen het aanzetten bij subtitles.org (server/verbinding moet alleen niet uit de lucht zijn….)

Hoe kan ik het goed instellen op Handbrake? ik had het bij ‘default’ aangevinkt.
    Het liefst ben ik niet afhankelijk van subtitles.org. Of is dat een gebrek van ATV?

En voor de kids NL audio track, liefst gecombineerd met originele audiotrack (futureproof).
    Ik heb er geen verstand van, welk geluidsformat is ’t meest geschikt?

Bijdrager
    KarelWillem

Waarom converteer je de films überhaupt?

Is Infuse nu juist niet bedoeld om dat te voorkomen?

Bijdrager
    Toine van rijthoven

Je kunt voor je ondertiteling de optie ‘Burned in’ aanvinken alleen is de ondertiteling dan niet optioneel meer maar altijd zichtbaar.
    Voor de beste audioinstelling moet ik je het antwoord schuldig blijven

Bijdrager
    SvS
    KarelWillem op 26 oktober 2015

Waarom converteer je de films überhaupt?

Is Infuse nu juist niet bedoeld om dat te voorkomen?

Euh.. Geheugen? Dvd >4gb en een filmbestand aanzienlijk minder.

Bijdrager
    SvS
    Toine op 26 oktober 2015

Je kunt voor je ondertiteling de optie ‘Burned in’ aanvinken alleen is de ondertiteling dan niet optioneel meer maar altijd zichtbaar.
    Voor de beste audioinstelling moet ik je het antwoord schuldig blijven

Die optie is er idd, dank je, dat zie ik als laatste optie. Want zo’n ingebrande is minder mooi. (Qua lettertype en rafelig)

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door  SvS.

Bijdrager