8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ququlequ

Video geschoten met de iPhone 4s….Damn!

Deze video is geheeld gefilmd met de iPhone 4s. Damn wat ziet dat er vet uit! Kan kwa beeldkwaliteit concurreren met de duurste DSLR camera’s.

Bijdrager
    wwgnr

awesome

Bijdrager
    Yggdrasil

Allemaal fabelachtig mooi maar dat kan toch ook hier of hier?

Bijdrager
    JapserP

Kan dus echt niet concurreren met een DSLR. Hoe wil je focussen? Zoomen gaat niet mooi en er zit een soort rare jiggle in het beeld. Ja de beeldkwaliteit is goed, maar niet zo goed als een DSLR.

Maar als je je DSLR toch kwijt wil, ik neem het graag van je over!:lol:

Bijdrager
    plonserd

Een telefoon waarmee je kan internetten, games op spelen en ZO’N filmpjes maken voor iets meer dan 600 euro, of een fototoestel..Ik heb m’n keuze snel gemaakt..

Bijdrager
    plonserd

En de rare jiggle zal wel te wijten zijn aan de softwarematige beeldstabilisatie..Kan je ook gewoon niet gebruiken en één van de vele accessoires voor de iPhone 4(S) kopen waardoor je eender welk statief kan gaan gebruiken..

Moderator
    unSOUND

Laat ze eerst maar eens zien wat dat ding doet bij snel bewegende scènes en/of weinig licht, dan lullen we verder. :wink:

Bijdrager
    1984

Een statief en Steadicam lijken me wel handig wil je een beetje kwaliteit krijgen, maar dan kun je er net zo goed een DSLR of een kleine HD camcorder met meer mogelijkheden opzetten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.