10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    hamersvelt

Video exporteren van iPad naar iPhoto

Hi, een tijd geleden heb ik een vraag gesteld, ik kon toen de films die ik had opgenomen op mijn camera, niet bekijken op de iPad, nadat ik die had geïmporteerd. Ik zag toen alleen een mp4 icoon. Ik kon de films wel exporteren naar iPhoto, dus verder niet zo’n probleem. Nu heb ik de iPad geupdated naar 4.2 en nu kan ik de films wel bekijken op de iPad, maar kan ik ze niet exporteren naar iPhoto. Ik krijg dan de melding:

Onleesbare bestanden.

Het volgende bestand kan niet worden geïmporteerd. Het bestand heeft een onbekende structuur.

Hoe krijg ik nou de films van mijn iPad?
    Help, ik ga binnenkort op vakantie en dan wil ik wel weten of ik de films eraf krijg.

Thanks.

Bijdrager
    hamersvelt

Helemaal niemand met hetzelfde probleem of een oplossing? Ik neem vandaag even mijn iPad mee naar m’n werk, kijken of het daar wel lukt. Hoop echt dat het gaat lukken, dit ben ik niet gewend van Apple.
    Btw. ik heb alle laatste software en hardware.

Bijdrager
    MouseMighty

Hoezo exporteren? Je synchroniseert je iPad en iPhone toch met iTunes/iPhoto op je eigen computer? Ik snap niet helemaal, je hebt de film in iPhot (anders kan je niet syncen met je iPad). Waarom zou je het dan weer willen exporteren?

Bijdrager
    hamersvelt

Het zijn films die ik heb opgenomen met mijn camera, die ik vervolgens weer via mijn connection kit op de iPad heb gezet. Als ik dan mijn iPad aan de computer hanf en vervolgens iPhoto open om de foto’s en films eraf te halen, dan haalt hij alleen de foto’s eraf en krijg ik de eerder vermelde opmerking.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb het nu al heel vaak gelezen, maar snap ook niet helemaal wat je doet.

Maar omdat je spreekt over ‘vakantie’ en ‘de films eraf krijgen’, denk ik dat het over de Camera Connection Kit gaat?

In dat geval zou je echter de films pas kunnen kijken als ze al in Foto’s op je iPad staan.
    Dus dan is importeren al gelukt. Kijken zònder importeren kan namelijk niet.

Anyway… probeer eens stap voor stap te vertellen wat je doet? En vooral waarmee?

Bijdrager
    KarelWillem
    hamersvelt op 06 december 2010

…Als ik dan mijn iPad aan de computer hanf en vervolgens iPhoto open om de foto’s en films eraf te halen, dan haalt hij alleen de foto\’s eraf en krijg ik de eerder vermelde opmerking…

Ah, op die fiets. Oké, dat is duidelijker.
    Maar dat is wel vreemd ja.
    Als ze in Foto’s te bekijken zijn, dan zou iPhoto ze toch moeten kunnen importeren.

Niet echt een oplossing: maar probeer ze eens te importeren met Fotolader?

Bijdrager
    hamersvelt

Ok, sorry voor de onduidelijkheid.
    Ik heb met mijn camera foto’s en films gemaakt. Deze zet ik via de camera connection kit op de iPad.
    De foto’s en films kan ik bekijken op de iPad, Tot zover geen probleem.
    Nu wil ik de foto’s en films op mijn Mac zetten. Ik koppel mijn iPad aan mijn Mac en start iPhoto.
    Hij vraagt nu om te importeren en ik klik op: alles importeren.
    De foto’s importeert hij normaal, alleen krijg ik voor de films de foutmelding. Deze importeert hij niet en laat hij op de iPad staan. (voorheen ging dit allemaal goed)
    Bedankt voor de interesse…

Bijdrager
    KarelWillem

We hadden het inmiddels begrepen. Zie vlak boven je.

Bijdrager
    hamersvelt

Ik heb het inmiddels ook op mijn werk geprobeerd, maar daar heb ik hetzelfde probleem.
    Ik heb inderdaad Fotolader geprobeerd en dat werkt wel! Helemaal top! bedankt voor de tip.
    Maar het blijft raar toch? Of zou Apple het expres gedaan hebben, willen ze misschien geen films meer in iPhoto? Nou, ik ben gered. Thanks!

Bijdrager
    hamersvelt

Ik kan ze trouwens ook via iMovie importeren: <importeren van camera>

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.