2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    WTR

Video Dvd’s worden geweigerd

goodmorning y’all

vraag:
    sinds de laatste paar dagen wilde ik weer een originele video dvd afspelen op mijn MBP, maar na wat gedraai en gespin wordt elke originele video er weer uit getrapt……
    ik meen dat er ergens ooit een draadje erover te hebben gezien maar door het bos kan ik de bomen niet meer zien.

maar, hoe los ik dit op? is het gewoon ergens een instelling (heb ik sowieso al nagelopen) of is er iets kaput?

———————————————————————————————————————————————————————-
    trouwens aan de moderators… is het misschien handig (misschien zijn jullie er al mee bezig geweest) om bij ‘zoeken’ een optie te maken waarbij je onder andere je zoekactie kan specificeren in een van de forums of dat je maar 1 antwoord krijgt per gemaakte onderwerp. soms krijg je 5 gevonden dingen uit 1 draadje…………….. tis maar idee.

hoop dat jullie wat vinden…
    thnx iig en geniet van het nu nog lekkere weer!

CHEERS!

Bijdrager
    Pieterr
    ”WTR”

trouwens aan de moderators… is het misschien handig (misschien zijn jullie er al mee bezig geweest) om bij ‘zoeken’ een optie te maken waarbij je onder andere je zoekactie kan specificeren in een van de forums of dat je maar 1 antwoord krijgt per gemaakte onderwerp. soms krijg je 5 gevonden dingen uit 1 draadje…………….. tis maar idee.

Is dat niet de “Geef resultaten weer als: Onderwerpen” optie (links onderaan)?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.