6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Sachin

Video bureaublad opnemen

Hallo,

Er zijn enkele flimpjes die ik wil opnemen vanop een website – klik. In de broncode van de pagina vind ik een stuk van de URL terug “N_060429_walibiOndernemers-20060429-191835-HB.wmv” maar niet meer. Onder Windows heb ik een programmatje (Fraps) dat de videobeelden opneemt van gelijk welk videobestand/game dat loopt in Windows (nu werkt het programma niet, dat gebeurt wel vaker onder Windows). Bestaat er ook zoiets voor Mac? Er bestaat alleszins software om heel je bureaublad op te nemen maar ik vind echt nergens terug welke.

Alvast bedankt

Fabian

Bijdrager
    a la Mac

Dit gaat met QuickTime Pro. Eerst bij VRTNieuws.net kiezen dat je QuickTime gebruikt (bij video-instellingen) en dan met QuickTime Pro op het pijltje drukken en “Bewaar als QuickTime-film…” kiezen. Nadeel: het kost geld (30 euro).

Alternatieven (naast Activiteitenoverzicht) hoor ik graag!

Bijdrager
    Sachin

Bedankt voor de tip! Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb:P

Nu ben ik voorlopig gered.

Als iemand toch nog een extern programma kan opnoemen zou dat tof zijn!

Moderator
    unSOUND

Snapz Pro kan dat, maar kost nog meer dan QuickTime Pro, dus voor dit geval is het te duur. Over Snapz Pro lopen al tientallen topics, dus daar kun je eventueel ervaringen vragen…

Bijdrager
    Sachin
    ”unSOUND”

Snapz Pro kan dat, maar kost nog meer dan QuickTime Pro, dus voor dit geval is het te duur. Over Snapz Pro lopen al tientallen topics, dus daar kun je eventueel ervaringen vragen…

Bedankt!

unSOUND kan je de naam van dit programma toegevoegen aan “Sticky: Meest gestelde video-vragen…”? Lijkt me handig:)

Moderator
    unSOUND

Strak plan, zal ik doen. :)

Edit: Gedaan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.