3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

video bestanden kopieren naar mediastation

Sinds enkele dagen heb ik een mediaplayer de hd dune max

Ik wilde daar wat blu ray films opzetten, die al als images op mijn mac stonden, ca 25 gb groot.
    Er zitten hierin enkele m2ts bestanden die enkele gigabytes groot zijn 8, 10 en soms wel 16 gb.
    Steeds blijft bij het kopieeren het kopieerscherm op ca 4 gb stil staan, is ook niet meer te stoppen anders dan de mac uit te zetten.
    Ook al eens geprobeerd via een ander systeem (qnap nas waar ze gebackupt stonden naar de mediaplayer te kopieeren, ook hier weer hetzelfde probleem.
    Als laatste naar een usb stick van 32gb proberen te kopieeren, fat32 maar hier wordt meteen al de melding gemaakt dat de bestanden niet te kopieeren zijn wegens ruimte!! gebrek.
    Tenslotte deze nog eens op ext2 gefomatteerd maar dan na een uur hetzelfde ge zeur dat de kopie functie na ca 4 gb vastloopt.

Wat is of kan hier de oorzaak van zijn? Moet ergens iets in de Dune zijn want op de andere machines stonden de bestanden al.

Bijdrager
    Beech

Hoe zijn de harddisks geformatteerd ? FAT32 kan geen grotere bestanden dan 4 GB aan.

Bijdrager
    bonestaak

Nee ik neem aan linux, mediaspelers gebruiken geen fat, volgens mij toch linux?
    nee fat32 is bekend dat is het beruchte windows fenomeen, films niet groter dan 4gb.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.