8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Fraser

video afspelen vanaf ext. hdd aan iMac op Appletv 2

Wil mijn videobestanden die op een extterne hdd staan en aan de iMac hangt afspelen/streamen naar de AppleTV 2
    Kan dat?!

Bijdrager
    Gollie

Heb dezelfde vraag. Ben nog opzoek of dat met airdrop moet.

Bijdrager
    1984

Volgens mij moeten ze in iTunes staan, maar ik maak geen gebruik van de ?TV

Bijdrager
    Maverick9898

Ja dat kan. Je moet de videobestanden kopiëren naar je externe HDD, ze op je lokale HDD verwijderen (ze staan in de Finder, Music en dan iTunes en dan naar Movies) en dan komen er uitroeptekens voor je files in iTunes. Als je dan cmd+i doet ( Get info) dan zegt iTunes dat hij het bestand niet kan vinden. Klik op Locate, wijs het bestand aan en voila, het pad is gelegd naar je externe HDD;). Je externe HDD moet dan wel aanstaan als je afspeelt.

Bijdrager
    TonyB

Je kunt ze gewoon op de ext hdd laten staan, alleen moet je de films importeren in iTunes.
    Wel bij voorkeuren uitvinken dat de bestanden gekopieerd moeten worden. Je hebt dan enkel een verwijzing in iTunes naar de film die op je ext hdd staat.

Bijdrager
    1984

Of zo:

Je voegt een film (of muzieknummer) toe, met ALT ingedrukt, als je niet wilt dat het naar iTunes wordt gekopieerd.

iTunes krijgt alleen de lokatie van de film door, verder niet.

klik voor meer info

Bijdrager
    Maverick9898

Dat kan ook!

Bijdrager
    johnkeates

Het moet in iTunes staan. Wat in iTunes staat kan je het beste in je iTunes Library of Bibliotheek laten staan. Die Library/Bibliotheek kan je dan weer zelf een locatie aanwijzen:) Bijv. op je externe HDD.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.