4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    RS

Victory MP3-speler op MacOSX?

Hoi allemaal,

ik vroeg mij af of jullie misschien weten of de Victory MP3-video-speler, die je hier kan zien, te gebruiken is icm MacOSX?

Het is niet zo dat ik per se wil dat ie goed met iTunes werkt, als ie als externe schijf wordt gezien en ik er nummers op kan slepen, vind ik het al goed :)

edit: evt. tips voor andere, soortgelijke spelers met ongeveer dezelfde prijs?

Bijdrager
    silvercircle

Ik zit met net dezelfde vraag voor de Ceatieve Zen V serie
    Het lijken mij leuke toestelletjes, vergelijkbaar met de iPod.
    Wel stukken goedkoper, zeker als je er, zoals ik, ook een fm tuner erbij wilt hebben.
    Ik stel mij ook de vraag of ik via MacOS X muziek kan toevoegen. Volgens de specificaties kan enkel Windows gebruikt worden.

Hier http://www.mp3shop.be (of nl) kan je redelijk wat toestelletjes vinden. Kan je wat vergelijken maar ik zou ze hier zeker niet aanschaffen want veel te duur.

Bijdrager
    heroicnonsense

De Victory (en vergelijkbare apparaten) worden doorgaans herkend als externe hardeschijf. Je kunt dan vanuit Finder muziek erop zetten.

Ze werken niet samen met iTunes, hoewel je daar met behulp van Applescript wel omheen zou kunnen werken (voor gevorderden dus).

Wat betreft de Zen:

Volgens de website van Creative werken deze spelers naar keuze met Windows Mediaplayer 10 of de meegeleverde software. Je raadt het al: geen van beide werkt onder OSX.

Bestanden naar het apparaat slepen zoals met de Victory kan, gaat bij de Creative’s niet. Althans, het kan wel, maar de speler kan de bestanden dan niet afspelen (de functie is dus puur bedoeld om bestanden naar een andere computer te transporteren).

Bijdrager
    RS

Hee bedankt voor je reactie :)
    Ik had de Victory online gevonden, maar ga ‘m nu eens irl bekijken, kijken offie niet te krakkemikkig is 8)
    Het slepen van de bestanden vind ik goed te doen, maar ik wil er wel in kunnen browsen (wat op de mp3-speler van 14,90 die ik nu heb gek genoeg niet kan :wink: )

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.