7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Afroman

Viber crasht bij opstarten

Hey

Ik heb hier een MacBook Pro uit 2007 (2,4 Core 2 Duo 4 Gb RAM) met Mavericks. Er is een probleem hier. Als je Viber op wilt starten crashed het meteen. Ik heb op internet gekeken en er zijn veel mensen met het probleem met Mavericks en Yosemite 10.10.1. Wat ik tot nu toe heb gedaan

-Nieuwste Viber geïnstalleerd.
    -OSX opnieuw geïnstalleerd
    -Oudere versies van Viber geïnstalleerd.

How to fix Viber on Mac OS X Yosemite

Dit heb ik ook uitgevoerd.

Maar het blijft niet werken. Zijn er nog oplossingen? E is het riskant om de oude Mac naar El Capitan te updaten?

Bijdrager
    makasa

Ik heb op eenzelfde machine EC draaien. Geen probleem. Wel een SSD in gebruik.

Bijdrager
    SunKeeper

Test het tijdelijk op een extern schijfje met El Capitan (of Yosemite als je daar bij kunt en het misschien beter vindt dan El Capitan)

Die fix uit de link werkt volgens mij niet voor Mavericks.

Is het geen oplossing, extern schijfje wissen en je bent terug op Mavericks.

Bijdrager
    Afroman

Test het tijdelijk op een extern schijfje met El Capitan (of Yosemite als je daar bij kunt en het misschien beter vindt dan El Capitan)

Voor het testen heb ik geen tijd voor. En volgens mij is dat ook helemaal niet relevant want om dat via USB 2.0 of FireWire 400/800 te doen is nooit zo snel als de interne schijf.

Bijdrager
    SunKeeper

Weet ik, maar een upgrade doen kost evenveel tijd als een nieuwe installatie. (schijf is niet per se de bottleneck)
    Verder doet ie het grootste deel uit zichzelf en kun je ondertussen iets anders doen.

Als je na een upgrade terug wilt moet je weer eerst backuppen en weer opnieuw installeren. Kost allemaal extra tijd.

Just 2 cents.:idea:

Bijdrager
    Afroman

Maar het enige wat ik zoek is een oplossing voor Viber op deze machine. En als El Capitan een oplossing biedt dan zal ik dat moeten doen. Op deze laptop wordt niet meer gedaan dan tekstverwerking, internet mailen en Skype/Viber.

Bijdrager
    Afroman

Ik heb het opgelost door versie 3.x te downloaden van Viber. Dat werkt nu gewoon goed!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.