10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Aqua1

Via widget toch op internet

Je kunt bij prefs->users instellen dat een bepaalde user slechts bepaalde apps kan draaien. Dat heb ik gedaan en ook uitgevinkt dat “linked apps” niet mogen.
    Toch kun je via de google-widget een browser opstarten. Dat is toch een bug ? Ik bedoel: een van de redenen is dat die user even niet kan browsen, maar via zo’n makkelijke omweg blijkt het toch te kunnen.
    Was dit niet te vookomen geweest ? Nu is alleen nog over: de widget weghalen. Maar ik vind dat het OS dat zelf had moeten inzien.

Bijdrager
    Oppie

Dus?
    Geef het ff door aan Apple.feedback (o.i.d.)…

Bijdrager
    Aqua1

Dus…. leek me handig om te weten voor anderen. Voor jou bv. Soms zijn er mensen die het beter weten dan ik, dus ik dacht, wie weet is er iemand die een oplossing heeft.

Bijdrager
    Aqua1

Dus…. leek me handig om te weten voor anderen. Voor jou bv. Soms zijn er mensen die het beter weten dan ik, dus ik dacht, wie weet is er iemand die een oplossing heeft.

Moderator
    Strifer

lijkt mij inderdaad een bug. even melden aan apple en uiteraard ook op de apple forums plaatsen;) wellicht komt er nog een mooi verhaal van als het nog niet bekend was.

Bijdrager
    Aqua1

Psies. Voor mij nu een beetje onhandig, maar voor andere lezers wellicht heeeeel handige info. :wink:

Bijdrager
    Oppie

BTW; wat bedoel je eigenlijk met die “linked apps”?
    Ik kan er niks over vinden, en die mogelijkheid staat ook niet in Parental Controls (10.4.9).
    Dus voordat je het uitroept als een bug, zou ik er toch wat meer over willen weten…

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Oppie

Dat was idd een hit van Google…:lol:

Daarom ben ik eigenlijk wel benieuwd wat Aqua1 nou precies bedoeld.

Bijdrager
    Aqua1
    ”Oppie”

BTW; wat bedoel je eigenlijk met die “linked apps”?
    Ik kan er niks over vinden, en die mogelijkheid staat ook niet in Parental Controls (10.4.9).
    Dus voordat je het uitroept als een bug, zou ik er toch wat meer over willen weten…

Voordat JIJ het uitroept tot bug.:roll: ik doe het al.

Pardon, niet linked, maar supporting dus…

En nee, Yaris, die app heb ik niet geïnstalleerd.

Het lijkt erop alsof je, als je wil wat ik wil, dashboard moet disablen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.