11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    RobinH

Via de mac op een hotspot van t-mobile?

Ik heb het nergens kunnen vinden dus SORRY als het al ergens op het forum staat….

Omdat je een iPhone abbonement bij t-mobile hebt mag je onbeperkt gebruik maken van t-mobile hotspots.
    mag je die inlogcode’s ook gebruiken om met een laptop het internet op te kunnen via een hotspot van t-mobile? (Bijvoorbeeld op Rotterdam Airport?):?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    MacMeijers

Dat lijkt me dan wel, maar staat daar niets over in je contract, of op de site van T-mobile?

Bijdrager
    Aidovive

Uit de voorwaarden: “Van oneigenlijk gebruik is onder meer
    sprake wanneer de iPhone of de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop. ”

Het antwoord is dus nee.

Voor het gebruik van Hotspots op een notebook hebben ze dit abonnement:
    T-Mobile Wi-Fi Totaal Internationaal € 34,50 per maand

Bijdrager
    RobinH

Maar ik gebruik de simkaart toch niet?:?
    Ik gebruik het gebruikersnaam en wachtwoord dat ik heb. En dat kreeg ik bij dat Abbonement….

Maarja, Jammer! Niks aan te doen!:cry:

Bedankt voor jullie snelle reacties!:D

Bijdrager
    www.project-euh.com
    ”Aidovive”

Uit de voorwaarden: “Van oneigenlijk gebruik is onder meer
    sprake wanneer de iPhone of de simkaart wordt gebruikt in combinatie met een computer of laptop. “

Dit slaat volgens mij op het gebruiken van de iPhone als modem. Maar als je met je laptop rechtstreeks verbind op een hotspot mag het toch wel?

Bijdrager
    Yosemite

Inderdaad je mag de iPhone niet als modem gebruiken, maar via de T-Mobile hotspots mag je natuurlijk wel gewoon via je Mac gaan internetten.

Bijdrager
    RobinH

Oow!:D
    Dan is het goed! Ik was ook niet van plan om mijn iPhone te gebruiken als modem.:P

Maar bedankt!:D :wink:

Bijdrager
    wouwout

weet je, misschien mag het volgens de kleine letters van artikel blabla uit de voorwaarden niet.

Maar het werkt natuurlijk wel. En ze gaan bij t-mobile heus geen mensen inzetten om dataverkeer te analyseren. Tenzij de boel enorm uit de hand gaat lopen. Maar dat zal zo’n vaart niet lopen! Dus surf ze…

Bijdrager
    Aidovive

Waar ik op doelde was inderdaad bij gebruik van 3G. Het 34,50 abo geldt alleen als je verder geen T-Mobile klant bent. Mijn fout.

Bijdrager
    iDelano

Of met de Dongel van KPN?:P

Bijdrager
    Bolle1961
    ”iDelano”

Of met de Dongel van KPN?:P

dat is geen WiFi, dus je kan er niet mee inloggen op een hotspot

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.