13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    maxout

Via de Aldi een iPod autoradio

Een autoradio inclusief usb ingang voor een mp3 speler… dat is wel een hele goedkope manier om je iPod in de auto aan te sluiten!!

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_17/OFF01.HTM

Bijdrager
    fritsdebeer.com

jemmig…maar aan ZOOO een lelijke radio wil je niet je IPOD hangen!

IK ken weinig auto radio’s maar moet dat echt zo lelijk?

Bijdrager
    Nitai

Ik betwijfel of dat gaat werken met een iPod. Tenzij je je muziekbestanden direct op de iPod zet via de diskmode ipv iTunes.

Bijdrager
    Ja Rune

wel goed gevonden en voor ne autoradio heel goedkoop, mss is de kwaliteit er dan wel naar

Bijdrager
    I-think

Wel coole future,alleen jammer van al dat groen.
    Heb je dit ook bij de bekende merken eigenlijk?
    En volgens mij kan hij alleen UMS mp3spelers herkennen,maar weet dit niet zeker.

Bijdrager
    Nikita

Hij speelt geeneens AAC bestanden af, dan heb je d’r toch niks aan met een iPod? Ik niet iig… iTunes zet alles in AAC op m’n iPodje :)

Bijdrager
    rburgt
    ”Nitai”

Tenzij je je muziekbestanden direct op de iPod zet via de diskmode ipv iTunes.

Als je diskmode aan hebt staan dan kan je ook gewoon bij je nummers die door iTunes er op gezet zijn, het mapje is alleen verborgen maar dat moet voor zo’n programma geen verschil uitmaken.

Deze speler is erg onhandig voor de iPod denk ik, hij heeft waarschijnlijk fat32 bestandssysteem nodig en kan weinig formaten spelen. Nog maar niet te spreken over de bediening als je +20Gb aan muziek hebt….

Bijdrager
    KarelWillem

We willen je niet ontmoedigen, maar dit gaat niet lukken dus.

Bijdrager
    Gijs Raggers

Kansloos.

Bijdrager
    Jack4ya

Wij hebben deze “kansloze” autoradio wel gekocht, en ja het uiterlijk is niet fraai, maar schijnbaar is de audio wel goed (Ik hoor dat niet, vriendlief wel) zeker voor dat geld. Al onze oude mp3 backup ceedeetjes kunnen nu rechtstreeks gespeeld worden. Erg handig… ook voor drie uur concert of zo ;-)

Dus hij blijft bij ons, alleen die usb aansluiting he:

Hij lijkt de usb stick te herkennen en maakt een AUDIO map aan waarin de radio de opgenomen .wma bestanden in plaatst. Maar hij wil de .mp3s niet herkennen, niet in de root, niet in de AUDIO map. Terwijl diezelfde mp3s gebrand op cd geen probleem opleveren. Iemand een idee hoe ik dit kan oplosssen? Verder las ik iets over 32fat systeem ofzo voor de usb stick.

Bijdrager
    iPod Jimmy

Aldi hahahaha zal wel wat wezen althans meestal is het troep maar soms werklt het ook wel:P

Bijdrager
    Jack4ya

Tja, wij hadden ook zo iets van het zal wel, maar we we hebben het gewoon geprobeerd. Het geluid is echt prima (wel alles naar zijn waarde he) en de mp3s waren geen probleem, alleen dat usb poortje he…

Zal het helpen als ik de stick als fat32 formateer?

*edit*

nou dat helpt dus ook niet,….

Iemand?

Bijdrager
    dardow

Begrijp het dan ALDI is voor de windows markt TRUST is er voor de windows markt. enz enz

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.