3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    cass112

VEVO en zijn geblokkeerde inhoud, ook al ben ik 21

Goedendag, ik heb mijn Apple TV maar eens geüpdatet en ben al snel fan geworden van de Vevo applicatie. Nu heb ik namelijk een soort eigen MTV. Ik vind het wel handig.
    Alleen werd er door VEVO een code opgegeven die ik weer via vevo.com/apple moest registreren om geblokkeerde inhoud te bekijken op mijn Apple TV. Allemaal omslachtig, maar het leek mij toch best logisch gezien leeftijdgrenzen e.d.
    Nu ben ik 21 en word ik toch wel gecronfronteerd met de melding dat ik “geblokkeerde inhoud” wil gaan bekijken. Wat zou een factor kunnen zijn dat ik het tóch niet mag bekijken?

Ik kan geen kant meer op. Misschien dat anderen hetzelfde probleem hebben en misschien een oplossing weten voor dit probleem.

Groetjes,

Casper

Bijdrager
    csteelooper

Als je je leeftijd/geboortedatum correct hebt ingevoerd in je Vevo-profiel en ook de code hebt gebruikt om je AppleTV te authenticeren, dan zou je leeftijd geen probleem mogen zijn. Wat wel zou kunnen is dat de inhoud geblokkeerd is voor Nederlands publiek (geoblock) of voor weeergave op bepaalde apparaten, waaronder dan bijvoorbeeld de AppleTV. Uiteraard kunnen deze beide theorieën alleen van toepassing zijn als een en ander zich slechts sporadisch voordoet…

Bijdrager
    computer space

Of zitten er time-slots op. Spuiten en Slikken op uitzending gemist werkt ook niet midden op de dag.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.