10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Spanks

Veticale streep op scherm macbook

Sinds kort heb ik last van een verticale streep die over mijn macbook scherm loopt. Deze gaat niet weg na een reboot of wat dan ook. Op een lichte ondergrod is ie nauwelijks zichtbaar, maar op een donkere ondergrond juist heel erg goed. Iemand enig idee wat dit is?

Bijdrager
    Nikita

Ik denk dat je ‘m aan moet wijzen, want ik zie ‘m niet…

Als ‘ie wel ‘in het echt’ zichtbaar is en niet op een screenshot, zou het best wel eens aan het scherm zelf kunnen liggen.

Bijdrager
    Spanks
    ”Nikita”

Ik denk dat je ‘m aan moet wijzen, want ik zie ‘m niet…

Als ‘ie wel ‘in het echt’ zichtbaar is en niet op een screenshot, zou het best wel eens aan het scherm zelf kunnen liggen.

Heb foto weggehaald, want op de screenshot is ie inderdaad niet te zien, ik zag m op de screenshot, omdat ie er in het echt zit en dus over de screenshot heen werd geprojecteerd.:P

Bijdrager
    Nikita

Hopelijk heb je nog garantie dan, maar ik zou hoe dan ook even bij een Apple Center langs gaan, want zelfs voor een apparaat van net ietsje meer dan een jaar oud zou dit natuurlijk niet mogen.

Bijdrager
    Spanks
    ”Nikita”

Hopelijk heb je nog garantie dan, maar ik zou hoe dan ook even bij een Apple Center langs gaan, want zelfs voor een apparaat van net ietsje meer dan een jaar oud zou dit natuurlijk niet mogen.

Heb m volgens mij in december of januari gekocht bij de Apple Store in Utrecht, dus heb sowieso nog garantie, maar kan m nu even niet missen ivm afronding scriptie. Heb geen andere computer. Dus dat is erg vervelend.

Bijdrager
    www.project-euh.com

ga iig even alngs laat er naar kijken, misschien is het zo gepiept, misschien niet. Ik weet dat de apple store op de raadhuisstraat in Amsterdam de onderdelen bestellen en van je vragen binnen 24uur aanwezig te kunnen zijn als het binnenkomt, dan maken ze hem in een middagje…

Bijdrager
    Spanks
    ”www.project-euh.com”

ga iig even alngs laat er naar kijken, misschien is het zo gepiept, misschien niet. Ik weet dat de apple store op de raadhuisstraat in Amsterdam de onderdelen bestellen en van je vragen binnen 24uur aanwezig te kunnen zijn als het binnenkomt, dan maken ze hem in een middagje…

Laat ik nou 5 minuten lopen daar vandaan wonen. Ga morgen gelijk even langs. Thanks!

Bijdrager
    Sander_Kaa

Ben benieuwd of en hoe dit probleem is opgelost aangezien ik dit nu ook heb na een probleem met een stroomdip/piek. Ondanks dat ik verzekerd ben zou het toch leuk zijn om dit gemakkelijk op te lossen.

(reparatie is zo’n 700 euro… :( )

Bijdrager
    Hajo Telding

Nou weet ik weer waarom ik die spanningsbeveiliger er tussen heb liggen;-)

Bijdrager
    Sander_Kaa

Nou weet ik weer waarom ik die spanningsbeveiliger er tussen heb liggen

die van mij zat al vol met hifi-rommel.. :cry:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.