6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ericccc

Verzonden- On My Mac

Allen,

Ik moest een belangrijke mail met bijlages verzonden. Nu staat hij in mijn verzondenmap op mijn mac wel, maar niet op iCloud of op mijn iPhone. Ik heb niks anders ingesteld staat alleen wel achter Verzonden- On My Mac. Is die dan zeker verzonden of niet?

Bijdrager
    tarun

Wel verzonden maar is de verkeerde map gekomen. Blijkbaar staat op je Mac de verkeerde verzend postbus geselecteerd. Kies bij Voorkeuren > Accounts > “Jouw account” > tab Postbusinstellingen de juiste verzendmap:

PS: De mail die verkeerd staat kan je op je Mac naar de juiste map slepen. Dan staat deze alsnog goed.

Bijdrager
    ericccc

Dank voor je antwoord. Alle andere berichten komen wel gewoon in icloud, dat is het vreemde

Bijdrager
    remcob00

Ik had laatst ook dit probleem, de oorzaak was toen dat mijn Mac offline was toen ik de mail verzond. Hierdoor had Mail hem na het verzenden alleen in de lokale verstuurd map geplaatst nadat ik weer verbinding met het internet had.

Bijdrager
    remcob00

Toen kon ik echter wel zien dat mijn mail verzonden was aangezien op mijn iPhone en op iCloud.com een beantwoord icon stond bij de mail waarop ik had gereageerd.

Bijdrager
    ericccc

Aah dat zou nu ook wel het geval kunnen zijn duurde lang met verzenden namelijk. Was alleen geen reply dus ik kan het nu niet checken. Maar ik kan er dus wel vanuit gaan dat die echt verzonden is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.