2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Raoul Duke

'Verzonden' Mail werkt niet op iPhone & iPad

Hellow,

Onlangs mijn Mail es goed wat instellingen veranderd want echt tevreden was ik niet over het ‘uiterlijk’ van Mail… Nu goed, nu heb ik enkel in mijn Mail de mappen (als ik het zo mag noemen eigenlijk) Inkomend, Verstuurd en Prullenbak (en Uitgaand en Concepten durven ook wel eens te verschijnen) wat altijd de bedoeling was bij mij voor een duidelijk en overzichtelijk Mail te hebben. Dit heb ik bereikt door volgende instellingen te doen op de server van gmail zelf:

Alles werkt perfect, behalve als ik een mail verstuur vanaf mijn iPad of iPhone, dat deze verstuurde mails niet worden weergegeven bij ‘Verstuurd’! Omgekeerd lukt dan weer wel: als ik een mail verstuurd vanaf de iMac, zie ik deze ook op de iPhone en iPad.

Heb getracht naar een oplossing te zoeken, maar volgens mij kan ik aan de instellingen van de iPhone en iPad toch niets veranderen gezien deze gesynced (spelling?) worden met Mail zelf van de iMac?
    Kan iemand keer checken of het niet aan de instellingen ligt op de server zelf van gmail? Nochtans lijkt het mij ok…

Thanx in advance

Bijdrager
    MCNONAMUS

Ik denk dat het aan je gmail instellingen ligt:

[IMG]http://i38.tinypic.com/jai62t.png[/IMG]

Bij mij werkt het prima, maar ik heb minder labels.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.