5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    passenger1

Verzonden berichten onvindbaar

Hallo,

heel domme vraag misschien maar ik raak er zelf niet meer uit:

Ik heb van de week mijn POP email accounts omgezet naar IMAP (nieuwe IMAP accounts in mail aangemaakt en de POP accounts uitgezet).
    En dat werkt best wel fijn.

Probleem is echter dat ik mijn verzonden mails nergens meer kan terugvinden… nogal vervelend dat ik niet meer kan zien wat ik aan klanten/leveranciers heb gestuurd.

Eigenlijk was een van mijn redenen om naar IMAP over te schakelen dat ik dan op al mijn toestellen kon zien wat ik naar wie verstuurd heb en wat ik nog moet doen… en nu heb ik dus eigenlijk geen flauw benul meer of ik een mail al dan niet al verstuurd heb…

Ik heb op de OMT site wel al dingen gevonden ivm “verwante berichten” enzo maar dat blijkt bij mij niet te werken… ofwel doe ik het natuurlijk weer verkeerd…

Iemand een tip ?

Alvast bedankt.

PS. Op 1 iMac na staat op alle iMacs en mijn MacBook Mountain Lion, en op de iPad staat voor zover ik weet ook de laatste versie van IOS.

Bijdrager
    Haike

Weliswaar heb ik wel een pop account en is het dan in de voorkeuren een beetje anders, maar iets dergelijks zal er bij imap ook wel zijn…

Hoe staat het hier?

Bijdrager
    passenger1

Daar heb ik vanzelfsprekend ook “nooit” staan, daar kan het dus niet aan liggen…

Bijdrager
    passenger1

Hmmm, min of meer halve oplossing gevonden…

Als ik de postbusinstellingen “Bewaar verstuurde berichten op server” afvink dan kan ik de verstuurde berichten wel terugvinden op de iMac waarmee ik de mail stuurde.

Ideaal zou natuurlijk zijn dat ik ook op mijn andere toestellen kon zien welke mails ik verstuurd heb…

Momenteel behelp ik me door nu steeds een automatische copy te sturen naar icloud… beetje idioot, weet ik ook wel… maar het is een begin:wink:

Sleutelbeheerder
    Night

[verwijderd]

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.