8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    benjamin

Verzoek wordt niet voltooid…..Wie kan mij ZSM helpen…!!

Hallo,

Ik heb een iphone 2g us..
    Alleen als ik hem wil activeren bij itunes dan krijg ik de melding dat het verzoek niet kan worden voltooid omdat het mogelijk te druk is..

Maar ik probeer het al 3 dagen en het lukt me maar niet ..:cry: :evil:

Wie o wie kan mij aub helpen..

Greetz B

Bijdrager
    carpebios

Euhm…US?

Activeren? ik begrijp het niet zo.
    Je hebt een oude iPhone uit Amerika en je wilt het abonnement activeren in iTunes?

Bijdrager
    fuen

Een 2g of een g2?

Anyway, activeren zal voorzover ik weet toch niet lukken aangezien je een us versie hebt. Je moet ‘m dus gewoon via de bekende tooltjes even activeren. Veel daarover vind je op iPhoneclub en de andere bekende iPhone weblogs.

Bijdrager
    benjamin

Het is de 2g.
    Wss is het probleem dat de orginele software er nu dus opzit..

Maar hoe nu verder?

Iig bedankt voor je reactie.

Bijdrager
    robindonne

de iphone even uitzetten terwijl hij nog in het dock staat

Moderator
    Pete.Z
    ”benjamin”

Hallo,

Ik heb een iphone 2g us..
    Alleen als ik hem wil activeren bij itunes dan krijg ik de melding dat het verzoek niet kan worden voltooid omdat het mogelijk te druk is..

Maar ik probeer het al 3 dagen en het lukt me maar niet ..:cry: :evil:

Wie o wie kan mij aub helpen..

Greetz B

Misschien als je de moeite neemt om even wat meer uitleg te geven,dat we ook daadwerkelijk een oplossing kunnen aandragen.

Bijdrager
    benjamin

Tsjaa meer uitleg kan ik volgens mij niet geven…
    Als je een nieuwe iphone hebt moet je hem als eerste activeren via itunes..
    Zodra je dat gedaan hebt gaat itunes verbinding maken met de itunes store om hem daar te activeren…
    En dan krijg ik die foutmelding…

Volgens mij kan ik er niet duidelijker over zijn…

Moderator
    Poezenbeest

Je bedoelt dat je een eerste generatie iPhone uit de VS hebt… zo eentje met een zwart onderkantje aan de achterkant….

Die zijn niet zomaar via iTunes te installeren… Die moeten eerst gejailbreaked worden en daarvoor zou je eens naar iPhoneclub.nl moeten gaan en daar de handleidingen voor beginners moeten doorlezen…

Je bent namelijk een AT&T-abonnement aan het aanschaffen als je die in iTunes activeert en daar ga je niet blij van worden… Kost je geloof ik anderhalve dollar per minuut als je daar in Nederland mee gaat bellen…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.