8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    glennevens

Verzendkosten iPhoto

Ik wil 2 fotoboeken bestellen via iPhoto. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om ze beide tegelijk te bestellen zodat ik de verzendkosten maar 1 keer moet betalen. Is dat mogelijk?

Ik heb nog nooit iets besteld via iPhoto maar zie hier vòòr het bestellen van het boek nergens iets van staan.

Bijdrager
    Roggie

Ik heb een een keer een hele stapel boeken besteld. Weet niet meer precies hoeveel, maar ik moest voor elk boek afzonderlijk de verzendkosten betalen die je per boek kwijt bent. Ze kwamen wel in één grote doos.

Bijdrager
    Yvesm007

Zijn deze boeken door Apple zelf gemaakt?
    En zijn deze van goede kwaliteit?

Bijdrager
    boriskiss

Mijn oom maakt wel vaker kalenders/boeken met iPhoto en laat het door Apple maken. De boeken zijn van goede kwaliteit (niet zeer goed, maar goed), maar de kalenders vind ik minder.

Bijdrager
    Nikita

Persoonlijk ben ik meer voor Blurb ( http://www.blurb.com ). Kost minder dan iPhoto, levert betere kwaliteit.

Ik heb één keer een fotoboek via iPhoto besteld. Allereerst bleek de in iPhoto vermeldde prijs (bij het verzenden van de opdracht) EX BTW te zijn geweest; daar kwam dus ineens nog 19% bij; vervolgens vond ik het boek ook niet echt je-van-het. Tekst op de voorkant zat er schuin op gestanst bijvoorbeeld, dat soort dingetjes. Al met al te duur voor de kwaliteit. De HEMA drukt beter af, naar mijn mening. Blurb daarentegen vond ik écht vele malen beter (ook niet direct de goedkoopste overigens, maar niet extreem duur).

Bijdrager
    glennevens

Mijn vraag ging niet over welk programma ik zou moeten gebruiken, maar wel of het mogelijk is om in iPhoto verschillende fotoboeken tesamen te bestellen zodat leveringskosten wat minder zwaar doorwegen.

Blijkbaar is het dus niet mogelijk.

Kan hier een slotje op?

Bijdrager
    Yvesm007

Waarop een slotje als ik vragen mag?

Moderator
    unSOUND

Waarschijnlijk omdat we weer dezelfde irritatie krijgen als eerder vandaag:
    Men post wel, maar geeft geen antwoord op de gestelde vraag.

– Jij geeft geen antwoord op de vraag, maar stelt wel een vraag voor jezelf,
    ( die je zelf makkelijk had kunnen oplossen met de zoekfunctie )
    – boriskis geeft geen antwoord op de vraag van de TS, enkel op die van jou,
    – en nikita geeft geen antwoord op de vraag, en adviseert in plaats daarvan een ander programma.

Soms wil men gewoon een antwoord op de gestelde vraag, en geen alternatieven, wedervragen, of discussies over de door de TS reeds gemaakte keuzes. :wink: Aangezien Roggie het antwoord reeds heeft gegeven, geef ik bij wijze van uitzondering de TS zijn gevraagde slotje.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.