10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Nexoez

Verzekering iPhone4 bij Mobistar? (Belgie)

Hallo!

Ik ben van plan een iPhone aan te schaffen.. Hier heb ik toch wel enkele vraagjes bij:
    Breekt het glas werkelijk zo snel als breed uitgesmeerd op internet? Kheb gehoord dat het antennagate probleem al bij al meevalt (in tegenstelling tot wat in de media te horen is..) Is het de moeite om het beestje te verzekeren? Zoja, zou ik dit graag bij Mobistar doen. Probleem: Ik heb een tempo music “abonnement” (Pre paid), en wil dit graag zo houden.. Kan ik via Mobistar verzekeren, zonder aan een telefoonabonnement vast te zitten?

Op voorhand bedankt!

Bijdrager
    Tempest

In het gidsje dat ik hier heb staat dat het enkel voor Mobistar-klanten met My30, My45 of My60 for iPhone is. Ik vrees er dus voor.

Bijdrager
    Ce.

Zoals Tempest al zei, verzekering zal dus niet gaan.

Nu las ik ook dat je Pre Paid wou blijven, toch raad ik je even aan om eens te kijken bij Mobile Vikings
    zei bieden ook Pre Paid aan met een gratis bonus van 2gig data internet, wat toch handig is op een iPhone…

Bijdrager
    Nexoez

Iemand een ander idee qua verzekering? Lukt dit via Mobilevikings? =)

Bijdrager
    Ce.

Neen denk ook niet dat MV verzekeringen doet, misschien best eens horen bij je store of verzekeringsmaatschappij:-)

Bijdrager
    Tempest

Ik ben ook mobile vikings:D

<reclame>15euro per herlaadbeurt geeft 2GB/maand en 1000sms’en gratis + bellen aan 24c/min
    40 euro per herlaadbeurt geeft hetzelfde, maar bellen aan 14c/min</reclame>

Bijdrager
    Soulshaker

ook een mobiele viking hier , en nee die doen geen verzekeringen , lol
    En sinds waneer geven die 2GB ??? w00t !

Bijdrager
    Tempest

Sinds 1 september:-)

Bijdrager
    Nexoez

Via iphoneclub gehoord dat je je iphone kunt verzekeren bij een Apple Premium reseller… Nu.. Ofdat dit in belgie ook het geval is?

Bijdrager
    Tempest

Ja, maar ik weet van geen APR die hier de iPhone verkoopt (en in stock heeft).
    Mobistar heeft het verdeelrecht. Ze kunnen kiezen wie ze mag verkopen en hoeveel. Switch verkoopt er alvast geen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.