7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Nelis Infra

Verzekering iPhone: T-Mobile / gsmverzekeren.nl / …?

Hallo,

Deze thread is bedoeld voor mensen die hun iPhone wel verzekerd hebben; het is dus niet bedoeld om de discussie op te laaien of een verzekering nu wel of niet slim is om te doen.

Voor de verzekerden: hebben jullie je iPhone by T-Mobile laten verzekeren, of bij een andere (niet aan telecom bedrijf gelieerde) verzekeraar (zoals gsmverzekeren.nl)? En waar hebben jullie die keuze van af laten hangen? Zo is er een aantal verzekeraars dat moeilijk doet over diefstal (T-Mobile) waar een andere (gsmverzekeraar.nl) dit meeverzekerd voor praktisch hetzelfde bedrag.

Ik hoor graag de opinies!

Thanks!

Bijdrager
    EmuuuH

ik heb hem bij t-mobile zelf verzekerd, omdat als hij dan stuk is ik hoop een nieuwe te krijgen, en niet een vergelijkbaar bedrag.

Bijdrager
    Hostyle

Gisteren voor de zekerheid via T-Mobile (dus Pro Assist) verzekerd. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat ik het niet nodig zou hebben. Ik ben altijd voorzichtig met mijn spullen en zakkenrollen/verlies valt niet onder de dekking van T-Mobile. Totdat… ik op vakantie spontaan een scheur/barst in mijn scherm zag. Nu heeft Apple hem netjes onder garantie vervangen omdat dit niet spontaan mag gebeuren. Maar voor hetzelfde geld had ik zelf moeten opdraaien voor de kosten. Een verzekering leek me daarom zo slecht nog niet.

Bijdrager
    Sanjeev

http://mahe.nl/ schijnt een goede te zijn, wordt ook verkocht voor zekeringen voor laptops

Bijdrager
    enigmacodedname

Ik liet m’n iPhone twee weken terug uit m’n zak glijden op de vloer van een parkeergarage… Scheurtje in m’n display. Pro-Assist kwam hem de volgende dat ophalen. Ik heb nu een HTC-leentoestel. Traag monster. Gelukkig komen ze hem vandaag weer terugbrengen als ’t goed is.

Bijdrager
    Vassilli

Ik heb nu ook een htc leentoestel:(
    Mijn iPhone is al 2 dagen weg.
    Ik had ergens gehoord dat er een soort van Track and Trace voor is??
    Weet iemand hoe dat werkt

bvd

Bijdrager
    Nelis Infra

Via welke verzekeraar ben je verzekerd?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.