7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jpunt

Verzamelplek 2.0

Hey iedereen,

ik zag laatst een interessante keynote van Dick Hardt (érg strakke presentatie!) over Identity 2.0. Dit gaat een verzamelplek worden voor alles wat jouw als identiteit neerzet. Dus je flickr, youtube en blog-accounts, welke muziek je luistert, wat je belangrijk vindt, etc, etc. Zoiets bestaat ondertussen al, bijvoorbeeld The Internet Addressbook. Dit zorgt ervoor dat al je accounts netjes op een rijtje staan, je een domein krijgt (voornaam.achternaam.name) en je email wordt doorgestuurd. Aangezien ik weet dat hier flink wat mensen zijn die bloggen, flickeren, youtuben, web2.0’en.. vond ik dit wel een vermelding waard. Ik ben benieuwd waar Dick Hardt uiteindelijk mee gaat komen!

Gegroet,
    J.

Bijdrager
    karf

The Internet Addressbook is neit helemaal betrouwbaar want er staan ook dingen bij van andere die ook mijn naam hebben.

Dus ik hoop dat dat bij “Identity 2.0” beter wordt gedaan met verloopjes:p logotjes van blogger, flickr, enz.. enz..

Bijdrager
    Jpunt

ligt misschien aan een lichte kater van me, maar wat bedoel je met

”karf”

The Internet Addressbook is neit helemaal betrouwbaar want er staan ook dingen bij van andere die ook mijn naam hebben.

en

”karf”

…met verloopjes:p logotjes van blogger, flickr, enz.. enz..

?

Bijdrager
    karf

Als je naar The Internet Addressbook en daar gelijk een naam + stad invult krijg je ook sites waar IK me zelf niet heb aangemeld maar iemand anders die ook de zelfde naam heeft als ik.

In Web 2.0 zie je ontzettend veel verlooptjes enz… daarom zij ik dat.

Bijdrager
    Turbanus

Geen gespam in de Lounge!

Bijdrager
    Jpunt

in welk opzicht is dit spam? ik vind dit mooi initiatief, was erg onder de indruk van de bovenstaande presentatie en wilde dat delen..

zojuist contact gehad met een van de makers van dit initiatief. ik kreeg een mailtje met als vraag wat er beter kon, etc. het leek een automatisch gebeuren, maar ik heb toch maar even gereageerd. kreeg ik even later weer een mailtje terug! Er komen in ieder geval nog wel wat interessante toevoegingen aan.

Bijdrager
    macmartijn

Ik vind het ook geen spam. Erg interessant, trouwens. Goede presentatie, men, die man kan snel de pijltjestoetsen indrukken achter elkaar:wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.