9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    turrrbothijs

verzamelingen

ik heb een probeem, als ik bij een album instel dat het een verzameling is, geeft die dat in iTunes wel goed aan, maar op mijn iPod(5G v1.1) krijg ik wel de hele lijst met artiesten, heeft iemand een idee?

Moderator
    unSOUND

Dat hoort zo. Dat het een verzameling is heeft alleen maar effect op de plaats van de bestanden op je harde schijf… Iedere artiest hoort in het menu van je iPod te verschijnen, verzameling of niet.

Bijdrager
    turrrbothijs

waarom doet iTunes dat dan wel

Moderator
    unSOUND

iTunes doet het ook niet.

Kijk maar bij de artiesten, daar zul je gewoon de artiesten van de verzamelaar zien staan. De ENIGE functie die het aanmerken als verzameling heeft, is dat als je met de finder naar de bestanden gaat zoeken, ze allemaal in 1 mapje zitten, in plaats van iedere artiest zijn eigen map.

Bijdrager
    baldus

misschien maar meteen even hier verder vragen. Ik probeer een CD te schrijven voor een cd speler met daarop podcasts voor een vriendin van mij. Ik heb in I-tunes het “CD-branden” aangevinkt, maar ik kan het nog niet in de CD-speler afspelen. Wat moet ik nog meer aanklikken, of hebben podcasts weer een beveiliging ofzo?

Bijdrager
    baldus

Mmm, vroeger deed ik dat met Roxio of zoiets, maar na een crash staat dat niet meer geinstalleerd, nu doe ik het gewoon met “schijf branden”. Zit ’t hem hier in misschien?

Bijdrager
    B-Mac

Je kunt het instellen op je iPod!

Echter, ook hier geldt: hij laat ze in beide zien… onder verzamelingen en in de lijst met bijv. artiesten.

Bijdrager
    B-Mac

Instellingen > Compilaties (aan / uit)

Bijdrager
    turrrbothijs

heb het gevonden nu houd die ze uit de lijst met artiesten, bedankt

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.