6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    fldspierings

Verzamel app voor muziek streaming diensten

Goedendag,

Ik ben opzoek naar een verzamel app voor alle muziek streaming diensten.
    Dit dacht ik gevonden te hebben met de Sonos app maar helaas is deze alleen te gebruiken als je ook beschikt over Sonos speakers.
    Echter maak ik gebruik van mijn AirPlay functie op de AirPort express in combinatie met mijn Sony stereo.

Nu vroeg ik mij af of iemand misschien een app weet waarin Spotify en TuneIn in een app te gebruiken zijn??

Groet,
    Fabian

Bijdrager
    TheBigZ

Je kunt het geluid van de Spotify app direct doorsturen via AirPlay naar je AirPort Express. Idem voor andere apps die audio afspelen.

Moderator
    Night

Dat was volgens mij niet helemaal de vraag. Volgens mij wil TS een app hebben, die álle streaming diensten alsmede de iTunes library kan aanspreken, zodat hij maar één app hoeft te gebruiken in plaats van een app voor elke dienst apart. Mij is i.i.g zoiets niet bekend.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    fixar

De vraag zou ook kunnen zijn of je dat zou moeten willen…. Zo beschikt de Sonos App inderdaad wel over Tunein en Spotify ondersteuning maar de interface van vooral de Spotify dienst is in Sonos nogal brak.

Ik ben nog geen alles-in-een oplossing tegengekomen die én alles doet, en dan ook nog alles goed doet. Net als die televisies met een videorecorder er in…. nét niks.

Dat gezegd hebbende ben ik wel erg te spreken over de mogelijkheden van de software die bij Simple Audio hoort. Alleen dan zul je wel een Simple Audio Roomplayer moeten aanschaffen. Niet goedkoop, wel erg goed geluid.

Bijdrager
    TheBigZ
    fixar op 06 april 2015

De vraag zou ook kunnen zijn of je dat zou moeten willen….

+1.

Bijdrager
    fldspierings

@night dat bedoel ik inderdaad. Al hoeft de iTunes bibliotheek niet.
    Het gaat mij erom dat ik maar een app nodig heb voor Spotify en TuneIn.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.