7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MacJeroen

Verwittiging bij verplaatsen van topics

Misschien een idee om topicstarter (en andere mensen indien gewenst) op de hoogte te stellen als een topic wordt verplaatst? Ik moet nu alles afzoeken of mijn posts teruglezen en dat kan ik alleen doen als ik mijn naam zie dus ook daarom maak ik dit topic.

Bijdrager
    iJoost
    Bijdrager
    MacJeroen

nu wel maar ik vind een automatisch notificatie systeem wel handig.. misschien een idee om te realiseren?

Bijdrager
    iJoost

Als je het belangrijk vindt dan zou het kunnen voorstellen in dat draadje waarin alle andere verbeter-ideeën voor deze site ook staan. Als je even zoekt dan vind je ‘m vast wel… Maar als je nu gewoon je draadjes op de juiste plaats begint dan heb je er ook geen last van. En sterker nog dan veroorzaak je ook geen last.;-)

Bijdrager
    Yaris

Dit draadje bijvoorbeeld stond eerst verkeerdelijk onder Mac OS X, heb ik dus moeten verplaatsen naar Algemeen. :evil:

Ik heb ook ineens maar de nietszeggende titel “Topics” een beetje verduidelijkt.

Nieuwe draadjes starten is ook een kunst.

Moderator
    Poezenbeest

Als gebruiker zijn er drie oplossingen: De eerste is om eens te klikken op de eerste van de twee rode linkjes onder het scherm, waarin je een bericht opstelt. Gaat een onderwerp over de site, over Apple als bedrijf, of over een winkel, dan staat het goed in Algemeen, zo niet, dan kan je er op wachten dat het verplaatst gaat worden… Hetzelfde geldt voor de Lounge… als je daar specifiek Apple-gerelateerde vragen gaat stellen (bijvoorbeeld omdat daar zo lekker veel mensen zitten), dan kan je ook verwachten dat het verplaatst wordt…

De tweede oplossing is om op de draadjes, die je interessant vindt, een abonnement te nemen, dan krijg je een mail als er gereageerd is. Daarvoor is die functie. Die functie werkt ook als een draadje verplaatst is. ALs je die zou gebruiken, dan kom je ook een heel eind.

De derde oplossing is om bookmarks te maken van draadjes… daar dienen die dingen voor…

Over dat topic dat iJoost noemt, dat is zeker te vinden… de vierde methode wordt aangeroerd, namelijk de zoekfunctie, maar goed, die wil ook niet altijd even goed ingezet worden… Laat staan de vijfde optie, namelijk die zoekmachine aanwenden om naar je eigen berichten te gaan zoeken…

Ik heb nu dus vijf mogelijkheden genoemd en dan wil jij dat iederen keer als iemand weer een topic op een totaal verkeerde plaats heeft gezet, dat ik, die samen met mijn collega’s probeer om de zaak een beetje overzichtelijk te houden, jou ook nog eens ga melden als wij iets verplaatsen? In dat geval zou ik er iets tegenover willen zien, namelijk dat mensen eerst zelf gaan nadenken, voordat ik dat moet gaan doen…

Over de nieuwe software… we zijn inderdaad aan het kijken om een automatische notificatie in te bouwen, maar ik beloof niks… Het neemt nog steeds niet weg dat er vijf bruikbare oplossingen in het huidige forum zijn…

Bijdrager
    Yaris

Mogelijkheden genoeg dus om je eigen draadjes terug te vinden. Als moderator moet ik ieder nieuw draadje lezen, nagaan of het in het juiste subforum gepost is en desgevallend verplaatsen. Ook kijken we na of de titel niet te vaag of te algemeen is en het probleem correct weergeeft. Als we bij een wijziging dan ook nog eens een bericht naar de topicstarter moeten sturen verzuipen we helemaal.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.