4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Igor44

verwijzingen naar bestanden in front row

Hoi,

In frontrow op mijn macbook pro heb ik steeds verwijzingen naar bestanden die ik al verwijderd heb. eerst had ik dit met een fotoalbum wat ik zowel in de finder moest verwijderen als in iPhoto. maar nu heb ik hier last van met wat filmpjes en ik kan niet vinden waar ik ze nogmaals moet verwijderen. Als ik het filmpje in frontrow probeer af te spelen zegt hij slechts dat het materiaal niet beschikbaar is.

Ik kon zo snel niet vinden op internet en OMT wat hieraan gedaan moet worden, dus open ik hierbij maar een nieuw topic.

Alvast bedankt,

Igor:)

Bijdrager
    iMous

Probeer FrontRow eens opnieuw te starten. Wellicht dat ie ze dan uit z’n catalogus gooit.

Opnieuw starten doe je: Finder: Programma’s –> Hulpprogramma’s –> Activiteitenweergave
    Proces FrontRow zoeken en dan Stop Proces. Start dan FrontRow opnieuw via de afstandbediening.

Bijdrager
    IndoMac
    Bijdrager
    Igor44

Great!:) de videofiles stonden i.d.d. nog per ongeluk in iTunes. Ik vind het wel een beetje “windowsachtig”, net zoals op windows heb je ook hier weer bestandverwijzingen naar verwijderde bestanden enz. Maar het Mac OS X systeem vind ik ook steeds meer op windows lijken met alle bugs en updates de laatste tijd. maar goed, i.i.g. heel erg bedankt beiden voor de antwoorden! :D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.