4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    oudgeleerd

verwijderen uit automatisch geheugen voor e-mailadressen

Als ik in een nieuwe e-mail een adres begin te typen komt mijn iPad onmiddellijk met suggesties waaruit je dan kunt kiezen door op een ervan te tikken. Maar dat geheugen onthoudt ALLE adressen die je ooit hebt gebruikt, en soms is dat heel verneukeratief, bijv. omdat die adressen al niet meer bestaan.
    Vraag: Hoe verwijder ik e-mailadressen uit dat geheugen?

Bijdrager
    Martin55

Helaas, deze mogelijkheid bestond nog in IOS 8, maar blijkt bij IOS 9 verwijdert te zijn.
    Zie ook deze Link
    En kijk ook bij de laatste commentaren.
    Misschien dat iemand anders nog wat weet? Ik ben dan ook benieuwd.

Bijdrager
    oudgeleerd

Martin55, dank voor je tip, en lullig dat die inderdaad niet werkt. Inmiddels heb ik van alles geprobeerd en overal gezocht, tevergeefs. Het feit dat er op dit item maar één reactie komt spreekt trouwens ook al boekdelen. OMT (b)lijkt steeds meer een forum voor uitsluitend blinde Apple-adepten zonder enig kritisch vermogen, die alleen maar collectief willen juichen voor elke volgende scheet die uit Cupertino komt overwaaien. Want laten we wél wezen: het is natuurlijk gewoon schandalig dat je e-mailadressen die ~letterlijk!~ al járenlang niet meer bestaan niet eens uit je iPad kunt verwijderen.

Bijdrager
    Martin55

Oudgeleerd, ach ja. Helaas is Apple niet de enige die een steek laat vallen.
    Als voorbeeld Windows 10, het is nog maar een jaar of 20 dat er email bestaat. Maar sinds de update naar Windows 10, kan ik nog steeds niet met de native mailapp mails verzenden met mijn KPN account. Ze zeggen dat dit een bug is binnen Windows 10. Maar inmiddels zijn we al bijna 2 maand verder en het werkt nog steeds niet ….. Zucht ….

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door  Martin55.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.