7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Dman

Verwijderde/ontbrekende foto's iPhoto verslagen

OMT-ers,

Was ik weer met een vraag.
    Ik ben op vakantie geweest en heb mij iPad meegenomen om al m’n camera foto’s (dmv connection kit) over te zetten.
    Ondertussen heb ik wat iPhoto verslagen gemaakt en geüpload.
    Toen ik thuis kwam heb ik al mijn foto’s van mijn iPad naar mijn MacBook overgezet.
    Ik kwam ik er eens achter dat mijn iPhotoverslagen nog wel bestaan alleen alle foto’s als onbekend er in staan (uitgegrijst).
    Blijkbaar moeten de foto’s die je gebruikt in een iPhoto verslag ten alle tijden op de iPad blijven staan. Klopt dit???
    Gelukkig staan ze nog wel goed op internet maar ik durf nu niets te sync-en omdat ik bang ben dat alles wordt overschreven en ik m’n verslagenkwijt ben.
    Weet iemand hoe ik de verslagen kan herstellen op de iPad of dit kan voorkomen voor een volgende keer?

THX!!!

Bijdrager
    Dman

NIEMAND????

Bijdrager
    fred44nl

als je bang bent iets kwijt te raken, dan kun je ook eerst een backup maken.
    de foto’s in de verslagen zijn kennelijk gelinkt, dat betekent waarschijnlijk dat je de lnks moet herstellen.

Bijdrager
    Dman

Fred44nl,

Thx voor je reactie. Als dat zo is is er echt niet over nagedacht!!!
    Zoals ik al zei zou dat betekenen dat je ten alle tijden de foto’s die je gebruikt in een verslag op je iDevice moet houden en dus bij het overzetten van je foto’s naar je Mac moet gaan kijken welke je wel en niet hebt gebruikt in een verslag…
    Tevens zou ik nou alle gebruikte foto’s moeten terug zetten en alle links vanuit iPhoto naar mijn fotomap moeten herstellen.
    Je kunt deze namelijk ook niet terug zetten vanuit de gepubliceerde verslagen.

:(

Bijdrager
    fred44nl

hoe of met welk programma heb je die verslagen gemaakt ??

met powerpoint bijv. moet je er altijd voor zorgen dat de gebruikte foto’s blijven staan, waar ze horen te staan.
    òf je moet ze in de pp importeren.
    t’is maar een voorbeeld:)

Bijdrager
    Dman

De verslagen optie van Iphoto voor iOS!!! Daarom vind ik het ook zo raar… Dit zou je dan juist niet verwachten…

Bijdrager
    fred44nl

die app ken ik niet.
    ik doe alleen wat met foto’s op m’n MacBook Air.
    daarna zet ik het resultaat op m’n iPad’s.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.