1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Peters456

Verwijderde bestanden definitief verwijderen

Ik heb een aantal prive-bestanden per ongeluk verwijderd met de normale \”empty trash\” knop i.p.v. De \”secure empty trash\”. Ik wil deze bestanden alsnog definitief verwijderen. Wat is daar de beste manier voor?

Dus ik heb verwijderde bestanden, die nog terug te halen zijn. En ik wil graag dat deze bestanden niet meer terug te halen zijn.

Alvast bedankt!!!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Peters456

Verwijderde bestanden definitief verwijderen

Moderator
    unSOUND

Met het Schijfhulpprogramma de vrije ruimte wissen. Of de harde schijf vol zetten met zinloze bestanden, dan worden ze overschreven…

Bijdrager
    Peters456

De tweede mogelijkheid had ik zelf ook al aan gedacht. Maar dat leek me wat omslachtig.

De eerste mogelijkheid wist ik nog niet. En is veel sneller dan de eerste. Heel erg bedankt daarvoor!

Bijdrager
    Peters456

De tweede mogelijkheid had ik zelf ook al aan gedacht. Maar dat leek me wat omslachtig.

De eerste mogelijkheid wist ik nog niet. En is veel sneller dan de eerste. Heel erg bedankt daarvoor!

Moderator
    unSOUND

Graag gedaan.:lol:

( Kan het zijn dat je per ongeluk dubbelklikt op de verzend knop ? Je plaatste net het topic 2 keer, en de laatste post stond er ook 2 keer. )

Bijdrager
    Peters456

Niet dat ik weet, ik zag het zelf ook. Ik wist alleen niet hoe ik het moest verwijderen (ik ben benieuwd of deze reactie er ook twee keer staat)

Moderator
    unSOUND

Deze heb ik niet dubbel zien staan, het andere topic en de extra post heb ik voor je verwijderd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.