5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tom2

Verwijderd account terughalen

Ik heb een groot probleem. Mijn computer wilde al een tijd een aantal programma’s niet openen, waaronder mail, bom archive helper etc. Van alles geprobeerd. Toen heb ik een nieuw account aangemaakt, daarmee lukte het helaas ook niet.

vanochtend wilde ik dit account verwijderen, ik had het niet meer nodig. OsX vraagt of ik het wil bewaren, of direct wil verwijderen. aangezien ik er niets mee had gedaan, heb ik het meteen verwijderd. Plotseling was de documentmap van mijn originele account leeg. Hier stond een aantal jaren audio opnamen in van mijn band, die ben ik nu kwijt en ik heb geen backup. ik ben ten einde raad.

Hoe kan ik deze account en deze documentenmap weer terughalen??

Bijdrager
    47273

Je kunt proberen om met de Northon Sysem recovery cd aan de haal te gaan, heeft bij mij ook een keer heel veel stress tot een minimum kunnen beperken.

Ik begreep dat Tech Tool Pro 4 ook aan recovery doet, maar of je voor dat programma eerst iets geinstalleerd moet hebben, alvorens het werkt, dat weer ik niet.

Voorlopig niets op je harde schijf zetten, niks installen enzo… Dit kan je oude data overschrijven…

Succes!!

Bijdrager
    riniton

Auw :x
    Zulke belangrijke bestanden als audio opname back up je toch wel? Misschien is dit nu een harde les maar zorg gewoon voor wekelijkse of maandelijkse backup’s.
    Koop desnoods een FireWire schijf waar je wekelijks op kunt back-uppen, het is het geld meer dan waard!

Bijdrager
    Tom2

47273: thnx, volgens mij heeft eimand die norton cd wel voor me. ik ga t ff proberen.

riniton: had dit nu van te voren maar gezegd;-)
    tuurlijk had ik moeten backupen, maar daar is het nu te laat voor helaas.

Bijdrager
    riniton
    ”Tom2″

47273: thnx, volgens mij heeft eimand die norton cd wel voor me. ik ga t ff proberen.

riniton: had dit nu van te voren maar gezegd;-)
    tuurlijk had ik moeten backupen, maar daar is het nu te laat voor helaas.

Tja hadden ze het mij ook meer eerder verteld, ik ben ook belangrijke data verloren door een harde schijf crash. Ik merk nu alweer dat ik wat minder vaak back-ups maak, tijd dus om weer te back-uppen;-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.