4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Verwijderd

Bijdrager
    Bezierman

Wat ik heb gedaan:
    De oude Flip4Mac er weer opgezet (versie 2.0.0 ?).
    De streams zijn nu weer gewoon af te spelen binnen m’n browser.
    Door de ‘nieuwe’ functie in Tiger (CTRL schrollknopje) kan je je beeld fullscreen krijgen.
    Zit je alleen nog met je cursor midden in beeld. Deze kan je naar de rand verplssten door ook het afspeelgebied naar de rechterrand van je scherm te slepen.
    Ik hoop dat dit laatste een beetje overkomt. ’t Is een beetje moeilijk uit te leggen.

Succes!

Bijdrager
    computer space

In de browser afpelen hoeft niet, ik heb de streams dus inmiddels op mijn HD staan. Het gaat puur om de afspeelkwaliteit van Flip4Mac en consorten, en die maakt denk ik niet uit of je afspeelt in Quicktime of binnen je browser. Als die oude flip4mac betere kwaliteit biedt, dan is dat interessant, maar bedoel je dat ook? Of speelt die versie alleen handiger fullscreen af in een browser (wat dus niet aan de orde is)?

Bijdrager
    Bezierman

Die asf bestanden spelen gewoon heel slecht af in VLC. In Quicktime en Safari doen ze het goed. De kwaliteit is idd wel iets minder dan op een Windows PC. Wen hier maar vast aan want dat krijg je voorlopig niet beter.

De oude Flip4Mac biedt als voordelen dat de filmpjes wel weer of beter af te spelen zijn in je browser. ’t Is even zoeken maar deze is nog wel te vinden op internet.

BTW: er lopen hier geoof ik al een heleboel draadjes over. Misschien dat daar al een antwoord tussen staat. Veel plezier met Boer-zoekt-vrouw. (of was dat het niet?)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.