11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Verwijderd

Bijdrager
    iMe

bedoel je als je iets wegstuurt uit de spambox of ook als je een nieuw bericht maakt?

Als het gaat om iets wat je doorstuurt uit je spambox kan je dat oplossen door het bericht zelf te ‘demarkeren’ als spam in de bericht header. Selecteer het bericht en je moet het zelf ergens zien staan. Als het gaat om een nieuw bericht wat je hebt gemaakt, die spam instelling kan volgens mij niet uit Mail komen dus dat moet aan de ontvanger liggen en /of het mailtje wat je stuurt (titel?).

Bijdrager
    computer space

Het is echt met nieuwe berichten

Bijdrager
    Oppie

Pittige regel trouwens; het betekent dat alle mail van adressen die hij niet kent, in de spambox gooit. Hoe doe je het dan als iemand jou voor de eerste keer een mailtje stuurt?

Ik ben eigenlijk ook benieuwd wat je precies bedoeld; kun je geen screenshot plaatsen van dat nieuwe bericht? Heb zelf ook even die regel geprobeerd, maar kan je klacht niet reproduceren…

Bijdrager
    Jello

Ik denk dat hij het volgende bedoelt:

Hij mailt naar iemand, en de andere ziet dat zijn mail is gemarkeerd als SPAM.

Dat heeft dan niets aan je eigen instellingen te liggen, maar aan de spamfilter van de andere, bv…

Of wat wil je juist zeggen?

Bijdrager
    macb

naar een hotmail adres toevallig ?? lopen meerdere draadjes over…

Bijdrager
    michelvdb

Mijn Geavanceerde ongewenste reclameregels zeggen:

Bijdrager
    computer space

Wanneer je in de verstuurd map kijkt, staat deze gele balk boven het verstuurde bericht:

Die meerdere draadjes erover, heb je daar misschieen een link van?

Bijdrager
    Oppie

Hmm, vreemd.
    Als je de regel tijdelijk deactiveert, is het probleem dan over?

Bijdrager
    Deskman

Wat er gebeurt is dat je mail bij jezelf als spam wordt aangemerkt. Dat is niet het geval bij de onvanger. Immers, je spam wordt aangemerkt op basis van je lokale regels.

Probeer een het volgende: zet je eigen emailadres in je adressenboek. Of: maak een regel die de map ‘verzonden’ uitsluit of mail van je eigen adres uitsluit. Daarmee moet de boel weer schoon blijven.

Denk ik…:? (overigens moet je de markering zelf opheffen of de regels opnieuw toepassen op je sendbox)

Bijdrager
    Oppie

Hij geeft iig duidelijk aan dat het van jezelf komt, want anders staat er:

Door Mail beoordeeld als reclame.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.