21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Verwijderd

Bijdrager
    kaydie

Ziet er goed uit Martiniman! Wanda, gefeliciteerd en jij ehh… Beterschap???

Bijdrager
    Deskman

Ziet er allemaal weer mooi en schoon uit. Leuke stijl heb je die ook consequent wordt doorgevoerd.

Opmerking bij de galerie: is het niet mooier om in het grijze vlak toch iets te laten zien?? Een foto, een compilatie van de plaatjes, de eerste foto…? Nu is het wel een heel grijs vlak.

Sja en verder beterschap. Zolang het niet erger is dan een paar gebroken design-regels zal het allemaal wel goed komen… :lol:

Bijdrager
    AppleFlap

Mooi hoor Martiniman :)! (btw mss moet je koppie rajts 2005 effe naar 2006 veranderen ;))

enneeuh.. veel succes met wat er mis is gegaan:)

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Bijdrager
    Deskman
    ”Martiniman”
    ”Deskman”

Opmerking bij de galerie: is het niet mooier om in het grijze vlak toch iets te laten zien?? Een foto, een compilatie van de plaatjes, de eerste foto…? Nu is het wel een heel grijs vlak.

Grappig, is aan gedacht. Ik kan met een variabele yes en no dit aan en uitzetten en dan kiest ie random een van de afbeeldingen als achtergrond. Ik vond het hinderlijk dat wanneer je met een andere achtergrondplaat over de witte tussenruimte beweegt, je die achtergrond plaat steeds even ziet.

Ja, dat zou ook wel hinderlijk zijn. Anders iets in flash maken / zoeken met een fade-in fade-out. Dat stuk van de wereld is me volledig duister (scripts en flash). De white_flash tussen de foto’s is nu ook niet mooi.

Ah, ik zie dat je het hebt aangepast. Ik stem vóór…

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Bijdrager
    sally

Die Wanda, dat is me er eentje…

Ik kan haar alleen in kleine doses aan.

Anders krijg ik een enorme opstandige neiging tot negatief denken, te gaan roken, drinken, spuiten, op grote schaal milieu te verontreiningen…..alleen nog uit de muur te eten, en willekeurige mensen te gaan slaan.. 8)

En dat is niet wat Wanda wil…

Met grote complimenten, gefeliciteerd.

Bijdrager
    jay03

prachtig hoor,
    een klein detailtje:
    ik zou onder ook een grijze balk plaatsen, en dan daarin de copyright tekst plaatsen, komt het goed overeen met je header.
    [edit]ik klikte net pas verder in je site :sealed:
    en zag dat overal de header veranderd.
    af en toe kloppen daardoor de kleuren niet meer met de footer, dus mischien een ideetje om de footer ook me te laten veranderen.

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Inactief
    Anoniem
    ”Martiniman”

Verder hoor ik dat de galleries in IE 5.5 niet werken. Kan iemand checken of het in 6.0 wel werkt?

Nee, werkt ook niet (IE 6- XP). De grote foto verandert niet wanneer ik op een van de kleine foto’s klik (in het Rottumerplaat voorbeeld).

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Inactief
    Anoniem

Ik heb een Google popup blocker, maar ook na het uitzetten daarvan kan ik de grote foto niet veranderen door op de kleine foto’s te klikken. Wel door de pagina te verversen. Misschien een issue met het intranet van mijn werk? Ik hoop trouwens dat die Flavio niet mij bedoelde;-)

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Inactief
    Anoniem

Misschien dat dit helpt: elke kleine foto heeft de volgende url: http://www.wandawanders.com/content/view/98/81/#nogo En die zie ik even voorbij flitsen in de status bar onderaan wanneer ik de muis over een foto beweeg, daarna niet meer. Bovenstaande url kon ik alleen kopieren via rechts-klik -> copy shortcut.

Bijdrager
    sally

Minpuntje!
    Ik zou liever niet jouw site verlaten als ik op een geel linkje (favoriet) op de wereldkaart klik, maar naar een omschrijving van die favoriet (link) gaan binnen je site.

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Bijdrager
    computer space

Zo Sally, alle blokjes verwijzen nu binnen de site. Alles wat nog geen beschrijving bij de weblinks had heeft dat nu wel. Ook heb ik bij de Title tags, het gele blokje dat je ziet wanneer je over een plaats beweegt, een korte omschrijving toegevoegd. Dan zie je meteen wat in de betreffende plaats te vinden is.

Bijdrager
    sally

Dat tekstje bij de muis is heel netjes…
    Maar omdat je een perfectionist bent:
    Als je op Vals klikt, werkt het mooi.
    maar als je bv op Martin Parr klikt, dan lijkt het even niet te kloppen omdat je meteen een “verkeerde” naam ziet. (hij staat onderaan).
    Dus helemaal super de luxe is het als je ……… je weet wel..

Toch een fraaie onderneming…. dit.

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Bijdrager
    sally

Okay!

Echt Super de Luxe is het pas, als klikken op een favoriet…. mij binnen de site naar een fraai artikel van Wanda over Martin Parr………………
    :wink:

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.