21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Verwijderd

Bijdrager
    benj1989

lijkt me ideale content voor de voorpagina,

ik hoop dat ze er wat gaan aan doen :?

Moderator
    unSOUND

Het mooie is dus dat ze dus slecht scoren puur omdat Apple ze niet heeft verteld hoe ze te werk gaan, en dus op voorhand al minpunten krijgt, ongeacht hoe ze te werk gaan. Het zijn dus minpunten niet vanwege de gebruikte manier, maar puur omdat ze het niet openbaar hebben gemaakt.

Apple heeft overigens wel degelijk een aantal pagina’s speciaal over het milieu…

http://www.apple.com/environment/

Bijdrager
    KarelWillem

Als Greenpeace eens even een paar jaar niet met die klote bootjes van hen de lucht (èn de zee) vervuilen, dan zou dat ook al heel wat helpen.

:wink:

Bijdrager
    trabant

Sinds ik een Mac heb, sla ik niet meer met toetsenborden, schop ik geen printers meer en krijgt de monitor er niet meer van langs. Al die onderdelen gaan nu dus veel langer mee.
    Een duurzaam apparaat betekent voor mij dat het lang meegaat en zijn werk goed doet. Niet of er wel of geen lood in zit. Sinds het lood uit de benzine is, heeft mijn oldtimer al drie motoren versleten. Dat zat er dus niet voor niets in. Hebben ze dus drie nieuwe motoren extra voor moeten produceren. wat denk je dat dàt vervuilt?

De intentie van Greenpeace kan in de basis nog zo goed zijn: ze moeten niet gaan overdrijven.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Greenpeace moet eerst maar bij zichzelf beginnen. Die schepen die ze gebruiken om walvissen e.d. te redden verbranden ook duizenden liters diesel.

Bijdrager
    Steff
    ”Cloudsurfer”

Greenpeace moet eerst maar bij zichzelf beginnen. Die schepen die ze gebruiken om walvissen e.d. te redden verbranden ook duizenden liters diesel.

Oja heel slim opgemerkt! Maar met die verstookte diesel word nog wel wat goeds bereikt!
    Ik hoop dat niet alleen Apple maar eigelijk alle bedrijven soms af en toe een onderzoek doen om schoner tewerk te gaan!! Al word dat natuurlijk (hoop ik) al gedaan.

Moderator
    unSOUND
    ”Kriska”

Ik hoop dat niet alleen Apple maar eigelijk alle bedrijven soms af en toe een onderzoek doen om schoner tewerk te gaan!! Al word dat natuurlijk (hoop ik) al gedaan.

http://www.apple.com/environment/ :wink:

Bijdrager
    Steff

Heb ik gelezen … maar als elk bedrijf dat nou eens deed. :)

Moderator
    unSOUND

Meer bedrijven doen dat hoor, maar niet iedereen vermeld het ook op hun website…

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Bijdrager
    joffrie
    ”trabant”

Sinds ik een Mac heb, sla ik niet meer met toetsenborden, schop ik geen printers meer en krijgt de monitor er niet meer van langs. Al die onderdelen gaan nu dus veel langer mee.
    Een duurzaam apparaat betekent voor mij dat het lang meegaat en zijn werk goed doet.

Die zit, het is wel ver gezocht. Maar het is dé waarheid.:P

Bijdrager
    Franco Bollo

nog nooit heeft dit forum zo’n wanhoop en woede in mij teweeggebracht

Bijdrager
    klaus

Franco, lees je de ironie niet in dat bericht?

Bijdrager
    Franco Bollo

Ik hoop écht dat ik erover heb gekeken in mijn verontwaardigd zijn!

Toch zijn er verschillende reacties op de voorpagina ook schrijnend

Bijdrager
    beammeup

Ik heb nog nooit een Mac weggegooid. Zelfs geen onderdeel.
    Degene die ik niet meer heb verkocht ik altijd.
    En om nu te zeggen dat mijn leefomgeving daardoor vervuild is,..

:wink:

Bijdrager
    mac lover

ik heb al mijn mac’s nog zelfs de oude macintosh lc met 25 mhz die ik nooit meer gebruik…. :D

Bijdrager
    remcodb2

Goed dat apple ook eens een keer commentaar krijgt, jammer dat het van greenpeace is want bij die organisatie stel ik ook wel eens vraagtekens.

Bijdrager
    zeeger

Greenpeace heeft een mooie actie-site gemaakt (weet niet of ie al eerder is gepost):

http://www.greenpeace.org/apple/

groet,
    zeeger

Bijdrager
    joffrie

Inderdaad, dit is best wel een mooie website. :apple:

Bijdrager
    Picard

Dezelfde Website maar nu in het nederlands.

http://www.greenmyapple.org/nl/

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.