8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Verwijderd

Moderator
    unSOUND

Nee, DDR en DDR2 hebben meer verschillen dan alleen de snelheid bij mijn weten, dus ik betwijfel of dat kan.

Bijdrager
    computer space

Ik vond net zelf iets. DDR 2 is 1.8 V en DDR 2.5 volt. Dan ga je een DDR 2 waarschijnlijk frituren in een macmini 8). Blijft toch typisch dat oude meuk RAM duurder is dan de nieuwste soorten.

Moderator
    unSOUND

Minder markt voor blijkbaar…

Bijdrager
    vegeta
    ”Martiniman”

Ik vond net zelf iets. DDR 2 is 1.8 V en DDR 2.5 volt. Dan ga je een DDR 2 waarschijnlijk frituren in een macmini 8). Blijft toch typisch dat oude meuk RAM duurder is dan de nieuwste soorten.

DDR2 past zelfs niet in de DDR(1) sleuf
    , om toch zulke misverstanden te voorkomen:wink:

Bijdrager
    Len

DDR PC3200 RAM was een maand geleden een stuk goedkoper…

Nu kun je misschien ook een goedkope chip vinden op andere sites. Ik heb ze nog voor €80,- incl. aangeschaft.

Bijdrager
    mvdenberg

Het onderste latje, “1024 MB Kingston DDR400 PC3200 Dimm € 104,95” past wel.
    Een half jaar geleden was het inderdaad iets goedkoper: ik geloof zo’n 5 tot 10 euro. We hebben het hier wel over een merk geheugen, dus is de prijsverhoging niet spannend. Ik zou voor Kingston gaan en niet voor een vaag merk.

Als je een latje koopt, meldt er dan bij dat hij in een mac gaat. Vraag ook of je het latje kan ruilen mocht hij niet (goed) werken in je mac. Vraag ook of je eventueel je geld kan terug krijgen.

Bijdrager
    Len

Kingston… meerdere chips van gekocht, allemaal kapot of haperend. Ik heb niets met dat merk.

Ik heb nu een aantal merkloze 1 GB chips in verscheidene Macs en die werken perfect. Merk maakt dus echt niets uit. Bovendien zit er op geheugen meestal levenslange garantie.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.