30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Verwijderd

Bijdrager
    1984

Dat zou wel mooi zijn…….

Productspecificaties

[size=9:4fdf334810]Afmetingen en gewicht
    • • Afmetingen: 197 mm x 197 mm
    • • Hoogte: 28 mm
    • • Gewicht: 1,09 kg1
    Processor en opslag
    • • Intel-processor
    • • 40-GB harde schijf2 voor lokale opslag van bestanden.
    • • Tot 50 uur video3, 9000 nummers4, 25.000 foto’s5 of een combinatie hiervan
    Poorten/interfaces
    • • HDMI (video en audio)
    • • Component video
    • • TOSLINK optisch geluid
    • • Analoog RCA-stereogeluid
    • • 10/100 Base-T Ethernet
    • • USB 2.0 (voor service en diagnostiek)
    • • 802.11n (concept) draadloze netwerkvoorziening (compatibel met 802.11a/b/g)*
    • • Ingebouwde IR-ontvanger (compatibel met meegeleverde Apple Remote)
    Stroomvoorziening
    • • Ingebouwde universele voeding van 48 watt
    Video
    • • Ondersteunde videostructuren: H.264 en beveiligd H.264 (van iTunes Store): 640 x 480, 30 bps, LC-versie van Baseline Profile, 320 x 240, 30 bps, Baseline Profile tot Level 1.3, 1280 x 720, 24 bps, Progressive Main Profile. MPEG-4: 640 x 480, 30 bps, Simple Profile
    Geluid
    • • Ondersteunde geluidsstructuren: AAC (16 tot 320 Kbps), Protected AAC (van iTunes Store), MP3 (16 tot 320 Kbps), MP3 VBR, Apple Lossless, AIFF, WAV
    Foto’s
    • • Ondersteunde fotostructuren: JPEG, BMP, GIF, TIFF, PNG
    Tevens geleverd met
    • • Apple Remote
    Omgeving
    • • Temperatuur bij gebruik: 0 tot 40° C
    • • Temperatuur bij opslag: -40° tot 85° C
    • • Relatieve luchtvochtigheid: 5% tot 95% niet-condenserend
    • • Hoogte bij gebruik: max. 3000 m

[/size:4fdf334810]

Bijdrager
    huinkroese

En nu de echte vraag: wat voor processor zit er in de iPhone?

Bijdrager
    Macmaniak

Noem het niet de iPhone maar de iFlop. De grootste fout om aan een verzadigde markt te snoepen en met een telefoon op de proppen te komen die van iedere fabrikant had kunnen komen.

Bijdrager
    Rolf
    ”huinkroese”

En nu de echte vraag: wat voor processor zit er in de iPhone?

Tja, veel zegt Apple er niet over: alleen ‘Intel’

(ik heb het over de Apple TV dus….zoals dit draadje begon…..)

Bijdrager
    ateazz

macmaniak je valt wel in herhaling hoor.
    We zullen zien of je gelijk gaat krijgen

maar ff ontopic, ben ook erg benieuwd met wat rekeneenheidje beide apparaten zijn uitgerust.
    is het zon xscale van intel of iets anders
    tijd zal het leren

Bijdrager
    Reflex
    ”Macmaniak”

Noem het niet de iPhone maar de iFlop. De grootste fout om aan een verzadigde markt te snoepen en met een telefoon op de proppen te komen die van iedere fabrikant had kunnen komen.

Ik denk dat je er hier toch wel echt enorm naast zit… Ware het niet voor de brakke battery-life, dan was het meteen mijn telefoon geweest (bij release) Ik verwacht dat hier in de komende versies wel aan gesleuteld zal worden… Maar zaken als desktop applicaties, sms-chatten en andere functies die nu eens ECHT nuttig werken, heerlijk! Ik erger me al jaren aan telefoons en PDA’s.

Bijdrager
    computer space

De echte vraag was de processor in de Apple TV, niet de iPhone!

Wanneer ik de preview van het systeem bekijk (quicktimefilm) dan valt op dat de screensaver er uit ziet alsof deze core-image kwaliteit heeft. Dat betekent dus redelijk wat grafische power. Wie o wie helpt me aan de echte tech specs, Apple houd veel verborgen??? Volgens mij verschilt dit ding niet veel van een gewone macmini.

Geblokkeerd
    Anoniem

Macmaniak, ga jij lekker buiten spelen ofzo…

Koop jij maar eens het volgende:
    – Koop een 4Gb iPod Nano
    – Koop een telefoon voorzien van touchscreen, 2MP camera, een willekeurig navigatie software,
    een vergelijkbaar groot scherm
    De kosten van deze 2 dingen stijgen al boven die iPhone uit. Te duur? Misschien voor jou,
    maar het apparaat is puur om de technologie die erin zit z’n geld al waard. Dus hou maar op
    met het bashen van dingen waar je niets van weet.

@martiniman;
    Er zit een Intelprocessor in, en waarschijnlijk een videochip die sterk genoeg is om de
    HD-films af te spelen. Hij kan tenslotte 1080i aan:) Of hij te hacken is weet niemand,
    want dat ding is nog niet verkocht. Maar het zal in essentie inderdaad vast niet zoveel
    schelen als een MacMini:)

@reflex:
    Die batterijduur valt nog mee. De meeste telefoons gaan ook niet écht lang mee als je
    ze gebruikt. De batterijduur die Apple aangeeft is als je hem in gebruik hebt. Dus 16uur
    als je muziek luistert, en zo’n 5 uur als je achter elkaar belt. Normale telefoons
    hebben een vergelijkbare batterijduur;)

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Bijdrager
    vegeta

Als het een 1Ghz CPU is, gok ik op een Intel® Core™ Solo processor Ultra Low Voltage U1300 .

Bijdrager
    computer space

Verwijderd

Bijdrager
    1984
    ”Martiniman”

Dus OSX zou er ook op moeten kunnen draaien 8)

Dan is je schijf gelijk voor meer als de helft vol. ( als het mogelijk is ):innocent:

Bijdrager
    computer space

OSX is in een beetje slanke install nog geen 1Gb hoor!

Bijdrager
    Stokky
    ”Martiniman”

Intel Core Solo U1300 1.06 GHz 5.5 watt klinkt heel aannemelijk inderdaad. Zit ook in de nieuwste VAIO’s
    Dus OSX zou er ook op moeten kunnen draaien 8)

Conclusie, ik vind m leuk! Nu nog een update van MacMame voor Intel. Leven die makers uberhaupt nog?

Maar die heeft een Front Side Bus van 533 MHz, en Martiniman had het over 350Mhz bussnelheid .

Correct me if im wrong

Bijdrager
    computer space

Processoren kunnen vaak op verschillende bussen draaien, 2x 3x 4x bussnelheid etc. Maar misschien zei die vent aan de telefoon het verkeerd om. 2x 530=1,06Ghz, 3×350=1,05Ghz, allebei het kunnen.

Bijdrager
    Juch
    ”Reflex”

Ik denk dat je er hier toch wel echt enorm naast zit… Ware het niet voor de brakke battery-life, dan was het meteen mijn telefoon geweest (bij release)

Brakke batterij? Gast, heeft jouw telefoon langere GESPREKStijd dan 5 uur? Nauwelijks, misschien 6 uur… maar ja, dan heeft het geen 3.5″ beeldscherm, 1 cm dik, met touchscreen… Die batterij is ijzersterk.

Bijdrager
    PietjePuk

En waarom wordt de stand-by tijd dan niet vermeld?:?

Bijdrager
    computer space

Hallo, dit topic gaat over AppleTV. Die heeft een batterij daar kun je nog geen 10min mee bellen 8)

Bijdrager
    1984

AppleTV, iPod in je woonkamer, meer verwacht ik er niet van:?

Bijdrager
    Stokky
    ”Martiniman”

Processoren kunnen vaak op verschillende bussen draaien, 2x 3x 4x bussnelheid etc. Maar misschien zei die vent aan de telefoon het verkeerd om. 2x 530=1,06Ghz, 3×350=1,05Ghz, allebei het kunnen.

klopt

De tweakers zouden de tweakers niet zijn als ze even een usb-hubje aan die ene poort hangen en daar hun (CD/DVD drive + invoerapparatuur) aanhangen en aan de slag gaan, het lijkt mij geenszins onmogelijik

Bijdrager
    computer space

@1984, is dat die nieuwe brute Sony LCD TV met extra gamut, LED backlight en 70 inch van 33000 dollar?

Moderator
    unSOUND

Dan hoop ik dat het een slechte foto is, want anders is die TV zijn geld echt niet waard.

Bijdrager
    computer space

Nee, dit is de kleine. 70 inch is bijna 2m, dat is deze zeker niet.
    http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainment/sonys-33k-70inch-lcd-with-xvcolor-226822.php

Bijdrager
    Buzz
    ”Stokky”

De tweakers zouden de tweakers niet zijn als ze even een usb-hubje aan die ene poort hangen en daar hun (CD/DVD drive + invoerapparatuur) aanhangen en aan de slag gaan, het lijkt mij geenszins onmogelijik.

Op zo’n manier hacken is alleen mogelijk als Apple dat mogelijk maakt. Die USB poort zal uiteraard alleen maar werken met door Apple uitgekozen USB randapparatuur. Dus óf Apple moet in de AppleTV software ondersteuning bieden voor USB drives en invoerapparatuur (lijkt me sterk als er “voor service en diagnostiek” bij staat), óf hackers moeten met grover geschut, zoals modchips te werk gaan. Persoonlijk lijkt me dat allemaal nogal onzinnig. Als je OS X of Linux wil draaien dan koop je toch een Mac mini?

Bijdrager
    computer space

Die is 2x zo duur en gebruik veel meer stroom. De iPod was ook snel voorzien van Linux. Afwachten dus, over een maand is het denk ik gefikst en zullen we zien wat de pizza doos echt kan. Volgens mij is het een soort Doornroosje die wakkergekust moet worden ;-). De processor los kost in ieder geval al 250 dollar, dus het moet toch een redelijk goede deal zijn.

Bijdrager
    1984
    ”unSOUND”

Dan hoop ik dat het een slechte foto is, want anders is die TV zijn geld echt niet waard.

Je moet de foto er af slepen of in een nieuw venster openen

Bijdrager
    1234

Is het niet zo dat je je films, die je toch al in MPG4 had om op je ipod te kunnen zetten, ook vanaf je ipod met een kabeltje kan kijken op je TV?

Wat is dan de meerwaarde van dit apparaat?

Ik begrijp dat et een soort mediacenter functie moet hebben, maar bij mij thuis hangt de mac zowieso via een draadje al aan de TV en de itunes al aan de stereo.

Het enige dat ik persoonlijk mis is de op afstand bediening, maar dat komt omdat ik een ouwe bak heb.
    En ook dit is opgelost met Ipod in een dock met AB.

Bijdrager
    Buzz

De iPod in het dock met afstandsbediening is inderdaad een alternatief. Maar een iPod is ook duur, heeft een beperkte opslagcapaciteit, en je kan er niet mee vanaf de bank door je media scrollen, als je hem met het kleine schermpje in de dock naast je tv en stereo hebt staan.

De AppleTV is inderdaad geen wereldschokkend nieuw apparaat, maar het is wel voor sommigen een erg handig bouwsteentje tussen computer en tv dat tot nu toe nog ontbrak bij Apple.

Bijdrager
    Steff

Aangezien de AppleTV nog niet uit is wil ik over mijn vraag geen nieuw topic openen. Ik stel mijn vraag dus maar hier:

Ik en mijn ouders zijn zeer te spreken over de AppleTV. Eigelijk nooit meer CD’s & DVD’s branden die we dan toch maar beneden afspelen.

We willen echt een AppleTV. maar omdat dit draadloos gesteamd word vanaf mijn iMac zit ik denk ik met een probleem. Ik heb een iMac eerste generatie Intel met 802.11G Airport. Zou ik hiermee nu ook, op een redelijke manier, video’s kunnen sturen naar de AppleTV?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.