10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    presque rien

verwarring: msn werkt met ichat?

Uit wat ik opmaak over de tekst die bij de installatiegids voor msn messenger 5 staat, blijkt dat msn nu ook met ichat overweg kan.

Betekent dat dat ik vanuit ichat, met een AOL-screenname (en account), met mijn windows-messenger vrienden kan chatten?

Het blijft onduidelijk

Bijdrager
    vriesela

Ik weet niet of iemand het verhaaltje van de N-gage QD kent, maar die zou volgens de reclames en advertenties en alles een Mp3 speler hebben. Dat kan, maar die moet je wel weer los erbij kopen bij een third party, maar ze claimen wel dat het erin zit.
    Deze opmerking in de installatiegids doet me daar erg aan denken, want het is mogelijk om via Jabber naar MSN te connecten, maar ik betwijfel of het officieel gesupport is:
    http://www.jabber.org.au/ichat

Moderator
    Koen van Tongeren
    Bijdrager
    vriesela

Ja dat wist ik, maar is er sinds de komst van iChat nog een andere versie van MSN Messenger gereleased?
    Misschien heb je nu van wat lult ie dom, dan kan dat best kloppen, want ik gebruik al een hele tijd Proteus, nooit iChat, dus sorry daarvoor dan:)

Moderator
    Koen van Tongeren

je hebt gelijk vriesela, maar ik weet niet of die nieuwe MSN ook andere messneger clients kan toevoegen. mijn reactie was overigens ook niet aan jou, maar aan presque gericht. Jij was alleen eerder met antwoorden.:-)

Bijdrager
    presque rien

ik heb jullie tips gevolgd, kan iemand me eens uittesten door me te msn’en aub? (mijn vrienden liggen op dees uur te slapen ze)

Bijdrager
    vriesela

[email protected] <(geedit)voeg me maar toe ik ben wel online, ik delete deze post wel weer hoor zodra je me geadd hebt:D

Bijdrager
    presque rien

ik heb je toegevoegd nu verschijnt er in ichat een venster met onder je naam “wachten op identiteitscontrole”. Ik kan wel een chat openen met je en heb daar een regel ingetikt. Kan je iets antwoorden om zeker te zijn?
    Als je geen venster krijgt, laat me dat ook eens weten, dan zoek ik naar de fout hier.

En heel hard bedankt!

Bijdrager
    vriesela

Ik krijg niks, normaal krijg ik nog een bericht van die en die wil je toevoegen maar dat is nu niet.

Bijdrager
    MacBeer

MSN Messenger 5.0 kan overweg met AIM accounts (dus iChat). Echter…… dit is niet mogelijk met een ‘normaal’ passport account.
    Deze functie werkt alleen met de zakelijke tab. En die maakt weer gebruik van de Corporate Live Communications Server. Dit is een totaal ander netwerk als het MSN netwerk waar wij op chatten.
    Helaas pindakaas dus.

De info hierover op de Mactopia site is zeer misleidend. Het is puur voor het bedrijfsleven.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.